johjoa Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Jeg holder på med et evig gående prosjekt på hjemmesiden min... den forandrer designe flere ganger i året med denne gangen har jeg blitt virkelig fornøyd... etter jeg startet med php og css ble det mye bedre... e det eneste som gjenstår er da en ny banner... og innhold Dere får nu ta og si hva dere mener http://www.johjoa.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 En bra begynnelse, men jeg likte spesielt det som står under Sponsors..."Her kan vi ha sponsors og skit..bare trykk her så kan du få link til din side"...bla bla bla... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Det kommer seg med tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Blir bra det der når du får alt på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Såg bra ut det der ja :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Det manglet link til www.bimmers.no Ser du har link til BMWGuiden men den siden er jo historie nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 15, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2005 Det manglet link til www.bimmers.no Ser du har link til BMWGuiden men den siden er jo historie nå. Den øverste linken som ligger under "Links" er Bimmers.no.... jeg ser at jeg har glemt og fjerne BMWguiden.no som står nede ved Itavisen.no og Ironmaiden.com.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mai 15, 2005 Share Skrevet Mai 15, 2005 Se der ja, der var den jo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 bra side, stå på, få med mye bmw relatert stoff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 Ny banner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå