Gå til innhold

norges billigste m5 selges.

Kjell Rune
 Share

Anbefalte innlegg

bilen står i molde..

ja må skifte alt av understell ja. er vertfall gjordt d på min. mangler bare staylingen min så hadde den vært komplett m5. sideskjørt og bakfanger (m5) kan selges også mot 2000 i tillegg på prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

dette er en ogdkjent ombygd m5 som kan forsikres som 530i. da blir den noe billigere. jeg betaler 4600 for den med 8000 i året.

det er riktig att du kan gjøre det, men hvis du vraker bilen, så vil du få igjen for en 530..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp. men d er jo som oftest karosserideler som ryker vist du kresjer og ikke motor. har og verditakst på bilen som tilsier markedsverdien på den og den kan ikke forsikringselskapet krangle med ombygd eller ei. for da blir d jo bare en ekstremt spesiell 530 så penga forn igjend uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp. men d er jo som oftest karosserideler som ryker vist du kresjer og ikke motor. har og verditakst på bilen som tilsier markedsverdien på den og den kan ikke forsikringselskapet krangle med ombygd eller ei. for da blir d jo bare en ekstremt spesiell 530 så penga forn igjend uansett.

du får ikke mer igjen hvis du ikke har spesialforsikret det. da får du bare hva den er verdt (listepris). hvis du har kostet på den store hjul og masse annet dilldall, så må du spesialforsikre det, og da koster det ekstra.. jeg skal love deg at forsikringsselskapet vil krangle hvis det skulle skje noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ringte og snakket med dem. bilen min er jo som en orginal godt utsryrt 530 og da får jeg igjend for en slik bil. og siden d ikke finnes listepris på så gamle biler kommer d ann på markedsverdien og den har jeg med bekreftelse fra bmw fått skrevet ut og har liggende hjemme. og dette godtok forsikringselskapet når jeg forsikret bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan bytte med e46 316i'n min??..med tilhenger får du jo like mye eller mer plass enn en touring? ;);)

neida..men hadde jeg hatt bruk for en bil nr 2, som bare skulle blitt brukt innimellom, så hadde jeg nok vært på utkikk etter noe slikt :D

en veldig pen bil forresten:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...