Kjell Rune Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2005 bilen står i molde.. ja må skifte alt av understell ja. er vertfall gjordt d på min. mangler bare staylingen min så hadde den vært komplett m5. sideskjørt og bakfanger (m5) kan selges også mot 2000 i tillegg på prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2005 har også komp test på motoren. strøkent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Trist å være fattig student... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 dette er en ogdkjent ombygd m5 som kan forsikres som 530i. da blir den noe billigere. jeg betaler 4600 for den med 8000 i året. det er riktig att du kan gjøre det, men hvis du vraker bilen, så vil du få igjen for en 530.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2005 jepp. men d er jo som oftest karosserideler som ryker vist du kresjer og ikke motor. har og verditakst på bilen som tilsier markedsverdien på den og den kan ikke forsikringselskapet krangle med ombygd eller ei. for da blir d jo bare en ekstremt spesiell 530 så penga forn igjend uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Har du vurdert å ta et kurs i fotografering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Har du vurdert å ta et kurs i fotografering? Dårlig kamera kanskje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2005 nei. men d var bare noen kjappe bilder for og ha bilder. bedre d enn og ikke ha i hele tatt. gidder ikke ta så sayco bilder. for de som er int kan jo få flere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 jepp. men d er jo som oftest karosserideler som ryker vist du kresjer og ikke motor. har og verditakst på bilen som tilsier markedsverdien på den og den kan ikke forsikringselskapet krangle med ombygd eller ei. for da blir d jo bare en ekstremt spesiell 530 så penga forn igjend uansett. du får ikke mer igjen hvis du ikke har spesialforsikret det. da får du bare hva den er verdt (listepris). hvis du har kostet på den store hjul og masse annet dilldall, så må du spesialforsikre det, og da koster det ekstra.. jeg skal love deg at forsikringsselskapet vil krangle hvis det skulle skje noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2005 jeg ringte og snakket med dem. bilen min er jo som en orginal godt utsryrt 530 og da får jeg igjend for en slik bil. og siden d ikke finnes listepris på så gamle biler kommer d ann på markedsverdien og den har jeg med bekreftelse fra bmw fått skrevet ut og har liggende hjemme. og dette godtok forsikringselskapet når jeg forsikret bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2005 nye bilder nå da siden jeg ble krittisert på d. tok noen for og sende til en fyr i går og kan jo legge dem ut her også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2005 110k.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet Mai 22, 2005 Share Skrevet Mai 22, 2005 Hmm kona kikker på ny bil...men vet ikke om en M5 er tingen for henne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 du kan bytte med e46 316i'n min??..med tilhenger får du jo like mye eller mer plass enn en touring? ;) neida..men hadde jeg hatt bruk for en bil nr 2, som bare skulle blitt brukt innimellom, så hadde jeg nok vært på utkikk etter noe slikt en veldig pen bil forresten:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2005 takk for d. synest ikke prisen er ille nå. kjøper ingen den for 110 kan den stå der i garasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå