BMWE34 Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 Dårig bildekvalitet pga. mobilkamera men her er noen bilder av bilen min! Endelig fått montert senkesett. Årets beste innkjøp. Bare 8,5x17 med 225/45 men mye bedre en stål hjul. Nye baklykter ble også kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S14 Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 Pen bil med pen farge og hjul, men jeg ville fjernet sotinga på sidevinduene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Mai 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2005 Med en 4 åring og en 1 åring i baksete foretrekker jeg film istede for Ole Brumm sol skjerm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S14 Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 Med en 4 åring og en 1 åring i baksete foretrekker jeg film istede for Ole Brumm sol skjerm. Hehe.. Kanskje ikke så dumt det nei.. Men finnes det ikke sorte rullgardiner/solskjermer som man kan sette på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 Med en 4 åring og en 1 åring i baksete foretrekker jeg film istede for Ole Brumm sol skjerm. Hehe.. Kanskje ikke så dumt det nei.. Men finnes det ikke sorte rullgardiner/solskjermer som man kan sette på da? Det gjør det og jeg har et par originale BMW solskjermer bak i min E46 Touring. Topp passform, ingen skruer, demonteres på 1-2-3 og ruten kan åpnes med solskjermen montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 16, 2005 Share Skrevet Mai 16, 2005 De der så ikke dumme ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 17, 2005 Share Skrevet Mai 17, 2005 Fin bil. litt synd med det henger festet. Har du 8,5" fram og bak? Sporer bilen mye? Hvordan er konforten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Mai 17, 2005 Share Skrevet Mai 17, 2005 på min e34 har jeg solskjermer som er montert i bakdørene, de kan jeg trekke opp slik at de dekker vinduet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 17, 2005 Share Skrevet Mai 17, 2005 Med en 4 åring og en 1 åring i baksete foretrekker jeg film istede for Ole Brumm sol skjerm. ...liker ikkje sotfilm, men det argumetet kjøper eg 110% Gratulere med dagen! (17mai) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Mai 17, 2005 Share Skrevet Mai 17, 2005 Liker de felgene! Hadde passa bra på bilen min tror jeg! Er sugen på felger med kant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Mai 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2005 Fin bil. litt synd med det henger festet.Har du 8,5" fram og bak? Sporer bilen mye? Hvordan er konforten? Hengerfestet er avtagbart. Men mangler dekslet som skal stå der istede. 8,5" både frem og bak. Med 225/45 Wanli (billidekk) sporer den ikke. Med 215/40 continental sporet den veldig. Komforten er meget god. Har kun senket ca 35mm med lesjöfors fjærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mai 17, 2005 Share Skrevet Mai 17, 2005 Pen bil med pen farge og hjul, men jeg ville fjernet sotinga på sidevinduene.. jeg må si meg enig med S14 fjern sotinga bak. eller en lysere toning rundt hele bilen. begynte negativt, men syns det var en fin bil ja. nice og strøken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 17, 2005 Share Skrevet Mai 17, 2005 Pen bil , men få deg en gardin i bakruta... Ser mye bedre ut med en gang det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Mai 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2005 Gardin i bakruta er snart i boks. Lurer på å tone lyst rundt om, men vilken solfilm er lysest. Noen som har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 17, 2005 Share Skrevet Mai 17, 2005 3M vell en av de bedre solfilmen man får kjøpt... men man har ikke lov til og ha solfilm på siderutene forran eller front ruten... disse rutene må man vel få sotet av leverandør eller godkjent firma... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå