grewling Posted May 16, 2005 Posted May 16, 2005 Hva er egentlig forskjellen på en "standard" 320 og en M-tech, bortsett fra interiør, spoiler og M-merker i foran og bak? Er det noen forskjeller i f.eks understell? Om noen sitter på en link til en side som omtaler dette, gi den gjerne til meg
SeT Posted May 16, 2005 Posted May 16, 2005 20 mm senk... om det er forskjell på demperene vet jeg ikke, men jeg kan gå ut og se hva som står på bilen min!
Fredrik Posted May 16, 2005 Posted May 16, 2005 Jeg mener at en M-Tech undervogn er senket 1,5 til 2 cm (ikke mer !), har kortere og stivere fjærer, kortere dempere og en kraftigere krengestabilisator bak. Jeg tror imidlertid ikke alle E30 modellene med M-Tech hadde originalmonterte diffsperrer.
SeT Posted May 16, 2005 Posted May 16, 2005 Tror da ikke at jeg har diff sperre på min... hvordan finner jeg ut av det ?
bjirn Posted May 16, 2005 Posted May 16, 2005 sperr er ekstrautstyr uansett... krengestagene er anderledes, andre dempere og fjærer, er 51mm dempertårn, stylingen, skal være m-interiør, jah...
ovex Posted May 16, 2005 Posted May 16, 2005 på e46 er det fleire M pakkar, M teknikk og M aerodynamikk. På min er det 2 cm senking(kortare demp/fjør), kraftigare krengstab, M-multifunk.ratt, M-emblem på ratt, girkule, pedalar og i dørinnstigninga. M3 felgar (ulik dimm frame og bak) sideskjørt, M bakfangar, M front.....trur det skulle vere det meste, men det er på e46.
ØyvindB Posted May 17, 2005 Posted May 17, 2005 hvis du setter bilen i fri, jekker opp ett bakhjul og vrir på det så merker du lett om du har sperre. tungt å dra rundt (ikke dra bilen av jekken) = sperre lett (ingen motstand)= ikke sperre
PsYcHo Posted May 17, 2005 Posted May 17, 2005 Er det noen side det går ann å lese mer om dette eller?
grewling Posted May 18, 2005 Author Posted May 18, 2005 sperr er ekstrautstyr uansett... krengestagene er anderledes, andre dempere og fjærer, er 51mm dempertårn, stylingen, skal være m-interiør, jah... Er dette noe som uten videre problemer kan flyttes over til en "standard" 320, uten bruk av vinkelsliper, skjærebrenner, og andre "Brute force" hjelpemidler? Og er det noen andre her som har erfaring med M50 motor i E30? Sitter en slik i denne, men den har hull i bunnpanna, og den stikker uvanlig langt ned mot bakken. Lurer på om det kanske kan være andre bunnpanner som passer, slik at den ikke subber nedi..
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now