Catch-22 Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 Heisan alle sammen ! Er det noen her som skal til nurburgring i sommer? Jeg og gutta bak rattet på bilene i de tildligere MYE omdiskuterte filmene Bad sierra og Crazy Omega drar sansynligvis første uka i juli. Noen som eventuelt har noen gode tips for turen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 Det blir isåfall på ps2-en gitt. Edit: Oyoy, innlegg nr. 1500! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 Det blir isåfall på ps2-en gitt. Edit: Oyoy, innlegg nr. 1500! Gratulerer...kun 1000 stk. igjen nå så er du Generalløytnant. Apropos Nürburgring...jeg lurer på om "NS" er morsom/artig/spennende med en E46 318d Touring med fem personer og bagasje for 14 dager ved Rivieraen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 vi driver og planlegger en tur til ringen.håper det blir no av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Det blir isåfall på ps2-en gitt. Edit: Oyoy, innlegg nr. 1500! Gratulerer...kun 1000 stk. igjen nå så er du Generalløytnant. Apropos Nürburgring...jeg lurer på om "NS" er morsom/artig/spennende med en E46 318d Touring med fem personer og bagasje for 14 dager ved Rivieraen ? det syntes jeg du skal gjøre! garantert morsomt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Catch-22 Skrevet Mai 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2005 vi driver og planlegger en tur til ringen.håper det blir no av. Det er jo bare sette seg i bilen å gi gass det.hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 men hvordan har dere lagt opp planene.feks, avreise, stoppe,hvilken veier skal man ta osv...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå