ovex Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 Tek gjerne mot kommentarar på mitt nye galleri! Sommarfelgane er 1 veke gamle.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 Meget fin... ikke noe annet å si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 ble peeent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 nydelig, spesielt med Hardtop! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 Fin bil du har, nesten sånn at du ikke trenger gjøre noe mer med den etter bytte av eksos... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 Nydelig bil ja Ikke no å si på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 E46 coupe/cab med m-tech = Nydelig bil. Hadde den vært min ville jeg kjøpt Philips silvervision lyspærer til å ha i blinklysene, så blir en kvitt den såkalte eggehvite-effekten. Og hvis du kjeder deg og evt. har noen kroner til overs så kan du jo vurdere å få grillen lakkert i bilens farge. Diskret detalj som ikke skriker etter oppmerksomhet. Ellers er jo e46 m3-speil alltid på ønskelisten til en coupe/cab-eier. Dyrt? Ja Ellers så er jo bilen omtrent så fin som den kan bli M-tech gjør utrolig mye for e46 både sedan, touring, coupe og cab. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2005 E46 coupe/cab med m-tech = Nydelig bil. Hadde den vært min ville jeg kjøpt Philips silvervision lyspærer til å ha i blinklysene, så blir en kvitt den såkalte eggehvite-effekten. Og hvis du kjeder deg og evt. har noen kroner til overs så kan du jo vurdere å få grillen lakkert i bilens farge. Diskret detalj som ikke skriker etter oppmerksomhet. Ellers er jo e46 m3-speil alltid på ønskelisten til en coupe/cab-eier. Dyrt? Ja Ellers så er jo bilen omtrent så fin som den kan bli M-tech gjør utrolig mye for e46 både sedan, touring, coupe og cab. Skla sjekke opp blinkpærene...takk for tipset. M3 speil har eg vurdert, men er av fleire fraråda dette...skal gi ein del vindstøy??.....nokon som veit? Skal eg ha orginale M3 speil så er det 15.000...hehe Lakkering av grillen virka spenande, men eg er litt usikker på effekten....vert det ikkje litt "uten farge" om du forstår..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 Ja meget fin bil Likte den spesielt me hardtop ja og uten selvfølgelig hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 Meget flott badekar. 18 eller 19" hjul? Hva slags dim på dekka er det? Jeg ville sterkt vurdert å bytta elefantørene med noen M3 speil ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 Skla sjekke opp blinkpærene...takk for tipset. M3 speil har eg vurdert, men er av fleire fraråda dette...skal gi ein del vindstøy??.....nokon som veit? Skal eg ha orginale M3 speil så er det 15.000...hehe Lakkering av grillen virka spenande, men eg er litt usikker på effekten....vert det ikkje litt "uten farge" om du forstår..... Jeg vet i hvertfall at det er mulig å få tak i M3-speil fra USA til rundt en tredjedel av prisen i Norge. Det med vindstøy kan jeg ikke uttale meg om. Ang. lite farge på grill; joa, kanskje det, men man har jo fortsatt to store nesebor. På sølvgrå bil er jo ikke kontrasten sølvgrå/krom så veldig stor uansett. Min bil er jo sort, hvilket gjør kontrasten større. Sort grill på sort bil "fjerner" jo hele grillen. Men jeg har faktisk 3 sett med griller til min bil, ett med krom på både nyrer og riller, ett med krom nyrer og sorte riller og ett par som er lakkert helt sort. Skifter etter humør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2005 Meget flott badekar.18 eller 19" hjul? Hva slags dim på dekka er det? Jeg ville sterkt vurdert å bytta elefantørene med noen M3 speil ja. 18x8,5 og 18x9,5 med 225/40 og 255/35. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 Sånn som dette f.eks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2005 Skla sjekke opp blinkpærene...takk for tipset. M3 speil har eg vurdert, men er av fleire fraråda dette...skal gi ein del vindstøy??.....nokon som veit? Skal eg ha orginale M3 speil så er det 15.000...hehe Lakkering av grillen virka spenande, men eg er litt usikker på effekten....vert det ikkje litt "uten farge" om du forstår..... Jeg vet i hvertfall at det er mulig å få tak i M3-speil fra USA til rundt en tredjedel av prisen i Norge. Det med vindstøy kan jeg ikke uttale meg om. Ang. lite farge på grill; joa, kanskje det, men man har jo fortsatt to store nesebor. På sølvgrå bil er jo ikke kontrasten sølvgrå/krom så veldig stor uansett. Min bil er jo sort, hvilket gjør kontrasten større. Sort grill på sort bil "fjerner" jo hele grillen. Men jeg har faktisk 3 sett med griller til min bil, ett med krom på både nyrer og riller, ett med krom nyrer og sorte riller og ett par som er lakkert helt sort. Skifter etter humør ...skal sjekke opp M3 speil frå USA. Nokon som har adresser??..tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 PEN, bil ovex..... Ikke mer å si om den saken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå