StigJ Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 Schmiedmann skal jo ikke ha mer enn 3300 DKK for E46 M3 kopispeil da. Er jo billig det. Eller 2800 hvis du ikke har setememory, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 Genial bil. Sånn bil kunne eg godt ha tenkt meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 ...skal sjekke opp M3 speil frå USA. Nokon som har adresser??..tusen takk! En viktig ting er at man får speil med riktig tilkobling/plugg. Så vidt jeg vet finnes det to ulike typer plugg. Og så finnes det jo noen replica-speil som ikke ser 100% bra ut. Og så må man jo forsikre seg om at selve speilet også følger med. Jeg har noen adresser liggende på en annen pc. Kan finne dem i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 Schmiedmann skal jo ikke ha mer enn 3300 DKK for E46 M3 kopispeil da. Er jo billig det.Eller 2800 hvis du ikke har setememory, Disse har ikke helt samme form som de originale. Bare sånn til orientering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 Er jo ikke lagt borte da. Hadde funka for meg i alle fall. Bedre enn at bilen ser ut som en elefant. Glad jeg ikke har coupe/cabspeila. Det er vel det eneste som er mislykka på disse bilene. Skikkelig misslykka også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 18, 2005 Share Skrevet Mai 18, 2005 Lekker bil Få chrome nyrer og muligens M3 speil, så blir det greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 nydelig bil! grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Helt klart en dritlekker bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 19, 2005 Share Skrevet Mai 19, 2005 Kjempe fin bil ja ... Ikke helt min type felger men, men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenK Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Bilen din er ingenting annet en nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2005 takk for masse ros, og mange gode tips. Skal ta med noko av dette på vegen vidare i "prosjekt e46" Eg sjekkar stadig på jakt etter nye tips.....så berre stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå