Tech9 Posted May 18, 2005 Posted May 18, 2005 Trodde ikke jeg skulle få det til , men nå blir det likevel..juhuuu.. Flere som skal da?
Kjell Rune Posted May 18, 2005 Posted May 18, 2005 får d ikke til jeg nei. har ikke no bil og dra dit med heller så.....
Espenlis Posted May 18, 2005 Posted May 18, 2005 Alt var planlagt... men så fikk jeg tlf'n at jeg må dra til tjekkia!!! JÆVLI KJIPT!! men bilen er heller ikke ferdig da..
Aguilera Posted May 18, 2005 Posted May 18, 2005 Nai, er nok for langt å reise til å bli tatt på sparket Sånt må planlegges!
P.I.B Posted May 18, 2005 Posted May 18, 2005 Håper på det.... Bilen min skal stå hjemme da men jeg skal kjøre en Honda NSX i stedet..... Bare delene til NSX'n kommer til helga så. Holder på å skifte vannpumpe og reg.reim på den.
BimmerKing Posted May 18, 2005 Posted May 18, 2005 Jeg er blakk, så jeg må nok jobbe i helga..... Men gudene skal vite at lysten i ALLER høyeste grad er tilstede!!!
S14 Posted May 18, 2005 Posted May 18, 2005 Håper på det.... Bilen min skal stå hjemme da men jeg skal kjøre en Honda NSX i stedet..... Bare delene til NSX'n kommer til helga så. Holder på å skifte vannpumpe og reg.reim på den. Så faktisk en NSX på Flissundet Motorservice i dag.. Fine biler det! Men tenkte jeg skulle ta en tur på Gatebil..
///M Posted May 18, 2005 Posted May 18, 2005 jeg skal jeg skal.gleder meg v,i er 4 biler som drar sammen
Kenneth BMW Posted May 19, 2005 Posted May 19, 2005 ja det blir i lengste laget å kjøre så jeg må stå over.
Gunnar Posted May 19, 2005 Posted May 19, 2005 Fant ut at jeg skulle til Rogaland i går, så jeg fikk bestilt og hasta avgårde til flyplassen - og nå er jeg altså hjemmehjemme for å lese til eksamen på mandag. Tror nok uansett jeg hadde hatt nok fornuft til å droppe gatebil pga. eksamen, men man vet jo aldri...
oddis Posted May 19, 2005 Posted May 19, 2005 Selvfølgelig skal jeg på gatebil Men litt drøye priser om man reiser dit på fredag: 400kr !! Skal la bilen stå ihvertfall, nå som onkel blå og statens vegvesen er utpå for høygir. Blir syklende bortpå banen (ikke så langt dog )
frodekrs Posted May 19, 2005 Posted May 19, 2005 Kan ken som hellst tille ut bilen der? eller må man ver med i en spesiell klubb som har stand der? noen Bmw klubber som skal stille ut der? noen som veit...?
Recommended Posts