Gå til innhold

Idol 2005 !! Finalen!


 Share

Anbefalte innlegg

Tone er i alle fall den verdige vinnaren av Idol 2005.

Ho er misshandal av årets dommarpanel, som

skulle ha Ali og Jorunn i finalen. Sist var det jorunn som

skulle gått på "hue og ræva" ut.

Har kjent Tone sidan ho var lita jente..eg unner ho dette

Eg har tenkt å bruke ei krone eller to .

S T E M M T O N E !

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Tone har masser av sjarm og synger bra. Synes Jorun er oppskrytt, og er enig i at hun sang bedre før (selv om jeg ikke har fått med meg alle episodene). Cindy var sikkert den beste av alle til å synge. Heier på Tone.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer ikke. Siden det ikke er en verdig vinner i finalen. Begge er dømt til å bli en flopp. Ok, Tone ser ikke så verst ut, men det er og alt. Hun synger grusomt kjedelig og "ok". Absolutt ikke nok.

Jorunn synger bra. Men, hun har ikke samme appeal til fjortisguttene (som det ser ut som det er fullt av her inne :D) som Tone. Hun har heller ikke psyken til å holde ut heller. Begge er potensielle Kjartan'er.

Om det er mulig, vil jeg gjerne sette femmeren min på Kurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok rett i at det er Kurt som er og blir Idolet i Norge. Årets vinner blir nok tilsvarende "flopp" som Kjartan. Ingen kommer til å gå på konsert med Tone eller Jorun fordi de er så fantastisk flinke at man bare MÅ ha de med seg. Man går fordi de er TV-kjendiser fra Idol. Og en slik popularitet varer bare "så" lenge. Kurt har jo faktisk en stemme utenom det vanlige.

Men apropos Kurt.. han begynner å se rimelig sliten og bloooobby ut. Hele han dissa sist jeg så ham på TV (et par uker siden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...