Leonard Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Jeg skal test en E34 520i i morgen. Er det noen som vet om noen tester jeg burde gjør på bilen for å finne ut om det er noen deler som er slitt? Tester som går på: Motor girkasse diff akslinger bremser lager styring klutsj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 klutsj - Prøv å start i 2 gir, om klutsjen er dårlig vil den ikke klare det. styring - kjør aktivt og føl etter dø gang eller lyder, se på dekk etter feil slitasje lager - Sving i høy fart, du vil høre en lyd som blir høyere om hjullagerene bak har gått. Motor - Hør etter motortikking og se etter høyt oljeforbruk(Kan være litt vanskelig hvis man bare kjører bilen en gang) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2005 Tusen takk Jeg trenger så mange tips som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Jeg skal test en E34 520i i morgen. Er det noen som vet om noen tester jeg burde gjør på bilen for å finne ut om det er noen deler som er slitt?Tester som går på: Motor girkasse diff akslinger bremser lager styring klutsj hva med den bilen en kompis har for salg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2005 Jeg blir mest sannsynlig til å kjøpe den jeg drar for å se på i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 modell å pris på den?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 http://www.autopower.se/begagnatguiden/e34beg.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2005 1991 BMW 520i Shadowline. 40 000,- Skin interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2005 http://www.autopower.se/begagnatguiden/e34beg.asp Huff, jeg skjønner ikke mye av svensk. Kan spansk bedre enn svensk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 http://www.autopower.se/begagnatguiden/e34beg.asp Huff, jeg skjønner ikke mye av svensk. Kan spansk bedre enn svensk. Hahahha! Er nesten det samme som norsk da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2005 Jeg må ha en slags svensk dysleksi, jeg fatter ingenting. Det blir bare rot og meningsløse ord. Det er lettere å skjønne hva de sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 - Kjenn etter om det føles som den styrer litt med rompa (traversforingene). - Sjekk demperne (klem bilen ned over en og en demper - skal slutte å gynge rimelig fort, helst etter ett gyng). - Døgang i rattet er nevnt - kjør rett frem og sving til sidene, den skal reagere på ganske små bevegelser. - Fartsdumper i området er en fin anledning til å høre etter ulyder i oppheng. Kan være foringer, dempere, etc. - La motoren bli varm og sjekk at den drar fint langt oppover i registeret... - Sjekk at varmeapparatet fungerer i alle trinn. - Kjør den i fra 70-110km/t og forsikre deg om at den ikke vibrerer. Kan være både i rattet og i bilen. Det jeg kom på i farten.. pluss rust, selvfølgelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2005 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå