Dan Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 Har du balltre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 Var dette en E36 eller tidlig E46 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2005 tidlig e46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Opplevde det samme på en 318 E-46 når jeg var på utkikk etter bil. Trodde jeg hadde ordna meg den flotte bilen(den var dritfin) men dagen før jeg skulle hente den så tok han ikke telefonen og jeg klarte ikke og nå tak i han. Etter mye om og men tok han tlf dagen etter, da skylte han på at kona ikke ville selge bilen. Enden på visa var at jeg faktisk er glad for at jeg ikke kjøpte den bilen siden jeg kom over den bilen jeg har nå(2001 525dt) Så budskapet må jo rett og slett være"den som venter på noe godt venter aldri forgjeves" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 kjipt, men det finnes flere fisker i sjøen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2005 Surt med den bilen ja... Men nå har jeg 2 andre på hånden. En nesten identisk, som har gått 116.000 og en helt orginal 2000 modell som har gått 80.000km og er helt strøken. Den siste har sportsinteriør i stoff, en eier, og virker veldig fin. Begge koster ca 220.000. Lurer på om jeg skal slå til på 2000 modellen og heller kjøpe felger osv selv. vanskelig valg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Er vel ikke noe å fundere på over her hvis begge koster 220 000 kr og den ene er gått 36 000 km mindre !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2005 hehe Den som har gått mest har 19" hartge replica, sort skinn interiør, m-fanger, 40mm senking og takluke... Men heller mot den nyeste bilen nå. Måtte tatt fly til Ålesund for å kjøpe den andre. Kjipt om en kommer dit og den ikke er helt 100%. Den jeg så på i sta i oslo, var garantert 100%, men da må jeg kjøpe stasjet selv, og får aldri skinn. Alt i alt har jeg en bedre følelse på den i oslo, som da er den som har gått minst. Se bilder: http://home.no/simonhh/pics/bmw2/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Så pen ut den der. Er jo absolutt akseptabel å kjøre rundt med slik den er en stund om du må spare til oppgraderinger. Men 19", sort skinn, M-fanger, 40mm og takluke er verdt en del det! Kan ikke få noen her på forumet til å sjekke den ut litt kjapt, se at bilen stemmer overens med annonsen, bare for å forsikre deg om at flyturen ikke er noen total bomtur? Tror da det er folk her som bor i Ålesunds-området! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Kan det være denne? Pen bil.... http://www.finn.no/finn/car/object;pdc= ... 176&pos=13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2005 ålesundbilen: http://www.finn.no/finn/car/object;pdc= ... 89&pos=233 Er liksom ikke helt sikker. Den ser jo egentlig bra ut, men jeg vet ikke helt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2005 På den annen side så kommer den andre til å ha gått ca det samme som "ålesundbilen" har gjort nå når jeg selger den. "Ålesundbilen" er eldre og kommer til å ha gått rundt 150.000. Vanskelig å forutse salgssituasjonen. Jeg kommer definitivt til å kjøpe felger ++ hvis jeg går for den nyeste, så den eneste forskjellen ved salg vil vel være skinn og luke. Aldri lett det her... Hadde jeg bare kunnet se den live uten å dra til Ålesund, så hadde det nok vært lettere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Ålesundsbilen er jammen ikke langt fra perfekt utseendemessig! Koster litt med ny fanger, lakkering, senking og fine felger for å få den andre tilsvarende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Og en annen liten ting på den med 19": Den har børstet aluminiumslister isteden for VERDENS STYGGESTE TRELISTER!! Ville helt klart gått for denne. Ny fanger med lakkering:ca 6000 Senking: ca 1500 Felger: ca 20000. Takluke: 15000 Skinn:7-10000 Flybillett til Ålesund: 600kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Idiot-selger! Skulle ikke vært lov.. Har en mistanke om at det er en del som annonserer bilene sine for salg uten egentlig å være 100% sikker på at de skal selge.. Vil bare se hvor mye de kan få o.l.. Men dette tilfellet var vel å dra den litt langt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå