Leonard Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Er det noen som vet om det er flere kvinner i verden enn menn. Jeg drevet å let veldig lenge nå, men finn ingen svar. Hvis det er flere damer i verden så får jeg en middag spander på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Nei men jeg vet at det finnes flere kvinner enn menn på Papete( fransk polynesia) øygruppe i stillehavet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Er rimelig sikker på at det er flere kvinner enn menn globalt sett, men har ingen kilder å henvise til. Vil tro du finner litt på Google eller tilsvarende..? En av grunnene til at det sannsynligvis er flere kvinner enn menn i verden er at de lever lenger. I Norge er det vel noe sånt som 6-8 års forskjell, mens den er et par år i u-land (der folk flest dør i 50-årene). Men mange bekker små, gjør en stor å.. Uansett ikke ta dette som en fasit, for jeg har som sagt ingen kilder å vise til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Er rimelig sikker på at det er flere kvinner enn menn globalt sett, men har ingen kilder å henvise til. Vil tro du finner litt på Google eller tilsvarende..?En av grunnene til at det sannsynligvis er flere kvinner enn menn i verden er at de lever lenger. I Norge er det vel noe sånt som 6-8 års forskjell, mens den er et par år i u-land (der folk flest dør i 50-årene). Men mange bekker små, gjør en stor å.. Uansett ikke ta dette som en fasit, for jeg har som sagt ingen kilder å vise til. Dette kan jeg lite om, men rent logisk (hvis man tenker litt "Darwin") skal det være flere kvinner enn menn...en mann kan befrukte flere kvinner, men en kvinne kan ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 ....har ein eller anna plass lest at det er ca 48/52 med overvekt av kvinner. Skulle blandt anna vere grunna høgare gj.snitt levealder på kvinner..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 I kina sliter de litt, der er det bare lov å ett barn, på grunn av en sinnsyk befolkningsvekst. Og flesteparten vil ha gutter. Foreldre velger å ta abort eller setter barna ut skogen dersom det er jenter... I de senere årene har de sett effekten; en jente per 10 menn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå