ovex Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Bør eg senke meir enn det som er orginalt på M-tech?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 nja?? jeg vet ikke helt, skal du senke den bør du ikke senke mye kansje 20mm... syns den var fin som den er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 20, 2005 Share Skrevet Mai 20, 2005 Ja, senk den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 Jepp,,, senk senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 Nei...den er meget fin som den er. Hvis du ønsker å beholde et godt kompromis mellom utseende og kjørekomfort er bilen i dag fornuftig senket. En åpen bil kan allikevel aldri bli helt stiv/nøytral...selv ved kraftig reduksjon av frihøyden...så hvorfor ikke beholde den som den er i dag ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 Nei...den er meget fin som den er. Hvis du ønsker å beholde et godt kompromis mellom utseende og kjørekomfort er bilen i dag fornuftig senket. En åpen bil kan allikevel aldri bli helt stiv/nøytral...selv ved kraftig reduksjon av frihøyden...så hvorfor ikke beholde den som den er i dag ? helt enig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 How low can you go.. Neida,hehe.. men jeg syns d er finest når hjula går i ett med hjulbuen fremme, så jeg hadde nok senka den litt til.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 Ikke senk bak iallfall. Framme har du vel 1-2 cm å gå på. Personlig hadde jeg latt det være som det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 Hva men noen senkeskåler foran som drar ned en cm eller to da? ikke noe mer bak synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tort Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 Ikke senk den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 Ikke senk. For lave biler er ikke praktiske, og din ser veldig fin ut i høyden fra før, så hvorfor sløse penger`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drno Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 Synes den ser bra ut som den er. Ville ikke senket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Mai 21, 2005 Share Skrevet Mai 21, 2005 nei, her er det ikke behov for senking. Det vil bare ødelegge de fine kjøreegenskapene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2005 nei, her er det ikke behov for senking. Det vil bare ødelegge de fine kjøreegenskapene ...det er det eg og er redd for... Men likevell synes den er fin bak, og litt for høg framme. PS den er no heilt orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå