Gå til innhold

Blir helt kvalm...


 Share

Anbefalte innlegg

Eh. "Ok"..

Som om de stikker av med flere pene jenter enn nordmenn gjør. Det er bare at du legger mer merke til det når "nye landsmenn" har funnet seg fine jenter. Kan jo ikke klandre noen for at de vil ha flotte norske jenter, så når noen har draget er det jo ikke rart om de bruker det... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg må bare vere enig i at monster stylinga er stygg men jeg må si meg uenig med de som mener at alt som ikke er orginalt er harry. Det er jo litt pent med biler som er lettere modifisert med feks. rå lakk,felger, noe plastik å pene lykter. skjønner ikke hvorfor det er så mange som skal ha så kraftige meninger om va som er harry. å hva er feil med å ha en bil som skiller seg litt ut i mengden eller er litt "harry"? skjønner ikke at folk er så live redd for å skille seg litt ut å eventuelt være litt "harry" (det finnes jo selfølgelig grenser). Jeg mener nå at folk ikke burde høre på va andre sier å heller modifisere bilen slik de vil ha den så lenge de selv mener at bilen ser pen ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt med måte.. Det kan bli litt for mye av det gode ja. Men det er jo mange som vil ha sitt personlige preg på bilen, en bil som ikke ligner på en noen annen har. Og det er ikke så lett med f.eks. E36, for det begynner å bli en god del av disse rundt om i vårt langstrakte land. Men jeg er enig i at det ikke er pent. Amerikanerne og andre har påvirket også oss norske med custom-cars. Pimp my ride, fast and the furious, taxi + en god del bilspill på markedet setter griller i hodet på endel norske innbyggere, for ikke å si "tenner på hele hodet deres"... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh. "Ok"..

Som om de stikker av med flere pene jenter enn nordmenn gjør. Det er bare at du legger mer merke til det når "nye landsmenn" har funnet seg fine jenter. Kan jo ikke klandre noen for at de vil ha flotte norske jenter, så når noen har draget er det jo ikke rart om de bruker det... :)

Men blir ikke vi (nordiske menn) klandret vis vi har lyst på noen flotte arabiske/persiske/pakistanske kvinner ? :? Man ser faktisk ikke mange eksempler på nordiske menn som er gift med muslimske kvinner. :roll: Her i Danmark ser man forøvrig temmelig ofte nordiske kvinner som går med slør og lange kåper ned til anklene...uten at jeg helt vet hvorfor blir jeg både såret og provosert når jeg ser disse ofte unge kvinnene. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...