Gå til innhold

Blir helt kvalm...


 Share

Anbefalte innlegg

Jeg blir helt kvalm når jeg ser folk som har ødelagt bilene sine på denne måten :(... Hvorfor stopper ikke noen dem, før de går så langt?? :(:cry:

Her er 2 av MANGE ødelagte E36'er på veiene ...

http://www.finn.no/finn/car/object;pdc=1116707502289?finnkode=5508590&sid=6aozkCDGF796081&pos=103

http://www.finn.no/finn/car/object;pdc=1116707606233?finnkode=5445237&sid=6aozkCDGF796081&pos=111

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Smaken er som baken, vet du ;-)

Men det nytter jo lite å bli kvalm for andres valg?

De er sikkert fornøyde selv, og da kan vi ikke gjøre annet enn å la dem styre på.

De ser nok ikke akkurat opp til deg for at du henger dem ut på internett heller? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaken er som baken, vet du ;-)

Men det nytter jo lite å bli kvalm for andres valg?

De er sikkert fornøyde selv, og da kan vi ikke gjøre annet enn å la dem styre på.

De ser nok ikke akkurat opp til deg for at du henger dem ut på internett heller? :lol:

du har så rett så rett! :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er utrolig mye rart ja... jeg er av den oppfatning at bmw generelt sett passer best me orginal, event meget moderat styling... vinger og annen elendighet passer ikke inn...

men som det nevnes ovenfor, smaken er som baken....

Men min mening er at de eksemplene på e36 var utrolig stygge!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

98 BMW 318 TDS E36 119000kr

Han ene der har en meget sjelden bil tilsalgs. Den aller siste modellen av E36. Ikke rare motoren, men sjelden bil.

Hvis den er produsert i 1998 kan den være relativt unik som sedan, men den siste produserte sedanen var faktisk en 316i i september måned 1998. E36 Compact ble faktisk produsert helt frem til og med august måned 2000. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første bilen var vel ikke av de værste jeg har sett. Men de andre med den monsterfronten tar jo kaka. Passeer ikke til bilen i det hele tatt. Hadde ikke passet til noen andre biler heller for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...