Gå til innhold

Bilder av bilen min.


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vet noen om hvor jeg kan skaffe Koni, rieger, m-power, osvosv klistremerker?

Alle som driv med reklame kan lage det til deg....i den størrelse du vil og i den folien som du vil.....

Meget pen bil du har med Bimmers.no og greier.

PS legg ein ut bilder kan ein ikkje bestemme kva kommentarar ein skal få, her er folk fritt-talande. Ikkje ein plass for hårsåre som berre vil få skryt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et lite tips. Ikke kjøp gule Koni. De ryker hele tida. Jeg måtte bytte mine bak etter ett år. Når tror jeg faktisk de er ferdige nå og. Dette har skjedd ved normal kjøring. Vurder heller Bilstein. Har hørt bare positivt om dem. Blir i alle fall det neste gang på meg.

Har hørt mange andre også som har hatt problemer med Koni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et lite tips. Ikke kjøp gule Koni. De ryker hele tida. Jeg måtte bytte mine bak etter ett år. Når tror jeg faktisk de er ferdige nå og. Dette har skjedd ved normal kjøring. Vurder heller Bilstein. Har hørt bare positivt om dem. Blir i alle fall det neste gang på meg.

Har hørt mange andre også som har hatt problemer med Koni.

Kjører med justerbare gule koni. Har ikke merket noe som helst enda. Og det med "normal" kjøring. Er det demperene som ryker ofte? Og du kjøpte dette som et sett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet noen om hvor jeg kan skaffe Koni, rieger, m-power, osvosv klistremerker?

Alle som driv med reklame kan lage det til deg....i den størrelse du vil og i den folien som du vil.....

Meget pen bil du har med Bimmers.no og greier.

PS legg ein ut bilder kan ein ikkje bestemme kva kommentarar ein skal få, her er folk fritt-talande. Ikkje ein plass for hårsåre som berre vil få skryt! :D

Hehe, og du mener jeg ikke tåler kritikk? hehe Legger ut bilder fordi folket her inne har god kunnskap om hva som er fint og ikke. Dette er en fin måte å forberdre bilen på. Liker de ikke slik den er , kan de si det og jeg godtar det selvfølgelig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg har kjøpt M3 stempel og råder. Kommer vel også noe mer M-Utstyr etterhvert. Kanskje en gearkasse. Men dette er igjen Getrag-kasse.

Jasså... det hørtes artig ut... hva mer skal du gjøre for å få de til å passe? er vel større borring på m3? hva mer skal gjøres med motoren?

Prat med Fredrik(trur d var d han det) på Reklameservice så ordner nok han merker til deg.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[quote="Csiturbo

Jasså... det hørtes artig ut... hva mer skal du gjøre for å få de til å passe? er vel større borring på m3? hva mer skal gjøres med motoren?

Prat med Fredrik(trur d var d han det) på Reklameservice så ordner nok han merker til deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...