ovex Skrevet Mai 22, 2005 Share Skrevet Mai 22, 2005 Gratulere Kimmi! no er han endeleg på veg mot å verte det nye ikonet i F1! Gratulerar og alle bimmers med 2 og 3 plassen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 22, 2005 Share Skrevet Mai 22, 2005 Skikkelig bra siste runder i dag. Meget spennende selv om interessen min for F1 begynner å dabbe av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Mai 22, 2005 Share Skrevet Mai 22, 2005 min interesse for formel 1 har ikkje vert på topp i det siste men det er gøy nå når schumacher ikkje vinner alt! det var artig i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Artig å se at WilliamsBMW kom litt oppover resultatlistene etter en heller dårlig start... Men hadde Renault kjørt med litt annen gummiblanding som har holdt litt lengre så tror jeg Williams hadde fått problemer med å komme på pallen.... En får se hvordan det går til helgen på Nurnburgring..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Ser at kvalik formatet skal endres nå... Det var vel slik at de hadde 2 kvaliker der tidene ble lagt sammen... (var vel nytt av året).... Nå skal de gå tilbake til det gamle ser det ut som.... Nytt kvalifiseringsformat fra og med Europa Grand Prix FIA godkjente i dag det enstemmige forslaget fra lagene om å endre det eksisterende kvalik-systemet til én enkel sesjon, der den omstridte søndags-kvaliken nå blir forkastet. Istedet får vi nå en enkelt kvalifisering som finner sted mellom 13:00 og 14:00 lørdager. Den vil gjennomføres med "race fuel conditions" og bilene blir deretter satt i parc-ferme som før. Startrekkefølgen blir resultatet fra foregående løp snudd på hodet. Det nye formatet blir brukt allerede til helgens løp på Nurburgring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Artig å se at WilliamsBMW kom litt oppover resultatlistene etter en heller dårlig start... Men hadde Renault kjørt med litt annen gummiblanding som har holdt litt lengre så tror jeg Williams hadde fått problemer med å komme på pallen.... En får se hvordan det går til helgen på Nurnburgring..... er det nytt løp allerede ti denne helga? 28-29 mai? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Jepp.. Nurnburgring til helga... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2005 .....eg har alt starta nedtellinga! Eg er glad for at dei no endrar på kvallik, men må innrømma at det var ein sjarm med dobbel kvallik....Alt var liksom ikkje over sjølv om det gjekk litt på tverke i 1. kvallik..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 kult! da skal jeg benke meg foran tv med popcorn og bmw caps Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2005 kult! da skal jeg benke meg foran tv med popcorn og bmw caps God ide...å sitte der å kose seg med.... Kimmi i ein Mercedes McLaren i tet! Men BMW kjem på 2 og 3.! Gledar meg stort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå