Gå til innhold

F1


ovex
 Share

Anbefalte innlegg

Artig å se at WilliamsBMW kom litt oppover resultatlistene etter en heller dårlig start... Men hadde Renault kjørt med litt annen gummiblanding som har holdt litt lengre så tror jeg Williams hadde fått problemer med å komme på pallen.... En får se hvordan det går til helgen på Nurnburgring.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at kvalik formatet skal endres nå... Det var vel slik at de hadde 2 kvaliker der tidene ble lagt sammen... (var vel nytt av året).... Nå skal de gå tilbake til det gamle ser det ut som....

Nytt kvalifiseringsformat fra og med Europa Grand Prix

FIA godkjente i dag det enstemmige forslaget fra lagene om å endre det eksisterende kvalik-systemet til én enkel sesjon, der den omstridte søndags-kvaliken nå blir forkastet. Istedet får vi nå en enkelt kvalifisering som finner sted mellom 13:00 og 14:00 lørdager. Den vil gjennomføres med "race fuel conditions" og bilene blir deretter satt i parc-ferme som før. Startrekkefølgen blir resultatet fra foregående løp snudd på hodet. Det nye formatet blir brukt allerede til helgens løp på Nurburgring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å se at WilliamsBMW kom litt oppover resultatlistene etter en heller dårlig start... Men hadde Renault kjørt med litt annen gummiblanding som har holdt litt lengre så tror jeg Williams hadde fått problemer med å komme på pallen.... En får se hvordan det går til helgen på Nurnburgring.....

er det nytt løp allerede ti denne helga? 28-29 mai?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.....eg har alt starta nedtellinga!

Eg er glad for at dei no endrar på kvallik, men må innrømma at det var ein sjarm med dobbel kvallik....Alt var liksom ikkje over sjølv om det gjekk litt på tverke i 1. kvallik.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...