Kevin=) Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 joda blir nok bra nissen hehe. takk for sist forresten. Jeg skal få lånt en e90 snart av egil stenshagen. blir nok en 325. gleder meg =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Er bmw snille med utlån av biler? Hadde jo ikke skadet med en prøvetur i en e90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 Synes den var meget stilren og pen jeg. Bilen gir et solid inntrykk. Men jeg er enig i at den kan være litt "japseaktig" Men japsene tar jo etter tyskerne da, så det er lite å gjøre med det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Mai 26, 2005 Share Skrevet Mai 26, 2005 Men hvorfor skal de liksom lage en M3 med 4 dører? Gjør seg ikke.. Jeg har selv prøvd E90 320Da, og kan si at denne gikk seriøst friskt! 1-2-3 giret gikk unna rimelig kjapt, med murstein i panna effekten under maks pådrag. Utrolig sterk, og faktisk nogenlunde rask bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå