Gå til innhold

Nye bilder av M-pakken til E90?


Anbefalte innlegg

Joda...E90 modner langsomt til det positive og med litt M-Tech blir den faktisk riktig fin. :D Jeg tror faktisk at E90 er finest rød (Japanrot ?) og det er deilig at bilmoten endelig er færdig med de triste fargene sort og sølv (sier jeg som har en E46 som er sølvfarget). :wink: Jeg tipper vi får se mange røde og hvite E90 modeller i fremtiden. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hhmm, skulle tro de hadde glemt å lakker den.

Jeg må nesten påstå at jeg liker E46 mye bedre.

Vet ikke om det var ironisk ment, men siden dette er såkalte "spion bilder" så er de nye M-tech fangerene kamuflert med sort teip e.l.... Den umaskerte bilen tror jeg ser en anelse penere ut ja.... :D

Har sett mange E90 ute i trafikken nå og synes den er penere enn en standard E46.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda...E90 modner langsomt til det positive og med litt M-Tech blir den faktisk riktig fin. :D Jeg tror faktisk at E90 er finest rød (Japanrot ?) og det er deilig at bilmoten endelig er færdig med de triste fargene sort og sølv (sier jeg som har en E46 som er sølvfarget). :wink: Jeg tipper vi får se mange røde og hvite E90 modeller i fremtiden. :D

Ser på bmw.com at fargene er som følger til E90 sedan:

- sparkling graphite

- black

- electric red

- alpine white

- black sapphire

- titanium silver

- monaco blue

- arctic

Mens en med individual kan få flere spreke farger.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vent med å slakte E90! det tar nok en stund før man blir vant til designet. jeg syntes den blir finere og finere jo mer jeg ser den, og i rødt syntes jeg den var skikkelig lekker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda...E90 modner langsomt til det positive og med litt M-Tech blir den faktisk riktig fin. :D Jeg tror faktisk at E90 er finest rød (Japanrot ?) og det er deilig at bilmoten endelig er færdig med de triste fargene sort og sølv (sier jeg som har en E46 som er sølvfarget). :wink: Jeg tipper vi får se mange røde og hvite E90 modeller i fremtiden. :D

Ser på bmw.com at fargene er som følger til E90 sedan:

- sparkling graphite

- black

- electric red

- alpine white

- black sapphire

- titanium silver

- monaco blue

- arctic

Mens en med individual kan få flere spreke farger. :D

E90 er jo ganske fin i Alpine White...spesielt med orange blinklys foran :D

Hvit_E90_1.jpg

Hvit_E90_2.jpg

Hvit_E90_3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...