Jump to content

Recommended Posts

Posted

Noen som vet om det er line out på Business class spilleren i BMW 320iA E46? Hadde vært kjekt å vite om man kunne koble en forsterker på uten å gjøre noe. :)

Posted
Noen som vet om det er line out på Business class spilleren i BMW 320iA E46? Hadde vært kjekt å vite om man kunne koble en forsterker på uten å gjøre noe. :)

Hadde min ute i dag for å montere iPod adapter...ingen linjeutgang der gitt!

Posted

Hadde min ute i dag for å montere iPod adapter...ingen linjeutgang der gitt!

Posted

......veit ikkje om dette vert rett, men eg er forhandalar av det. Dette er for dei spelarane som er eldre enn det adapteret som BMW har orginalt. (før 2002) Pris vert ca 1700,- då skal det vere med dock til iPoden. Har ikkje fått det første adapteret enno, men har sjekka at pluggane er rette..... Kor bur du så kan eg sjå om det er ein i nærheita som sel?

Posted

Stinger sine høynivåadaptere begynner på 129 for den rimeligste og kjipeste. Dyeste koster 395.

Husk at du trenger to stk. hvis du skal bruke en 4 kanaler og beholde faderfunksjonen fra spilleren.

Posted
Stinger sine høynivåadaptere begynner på 129 for den rimeligste og kjipeste. Dyeste koster 395.

Husk at du trenger to stk. hvis du skal bruke en 4 kanaler og beholde faderfunksjonen fra spilleren.

...opppppssss...eg svara på iPod adapter til denne spelaren.

Men korleis får ein denne linjeutgangen? kor vert den kobla?