Gå til innhold

Line out i E46?


Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er line out på Business class spilleren i BMW 320iA E46? Hadde vært kjekt å vite om man kunne koble en forsterker på uten å gjøre noe. :)

Hadde min ute i dag for å montere iPod adapter...ingen linjeutgang der gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om det er line out på Business class spilleren i BMW 320iA E46? Hadde vært kjekt å vite om man kunne koble en forsterker på uten å gjøre noe. :)

Hadde min ute i dag for å montere iPod adapter...ingen linjeutgang der gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

......veit ikkje om dette vert rett, men eg er forhandalar av det. Dette er for dei spelarane som er eldre enn det adapteret som BMW har orginalt. (før 2002) Pris vert ca 1700,- då skal det vere med dock til iPoden. Har ikkje fått det første adapteret enno, men har sjekka at pluggane er rette..... Kor bur du så kan eg sjå om det er ein i nærheita som sel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stinger sine høynivåadaptere begynner på 129 for den rimeligste og kjipeste. Dyeste koster 395.

Husk at du trenger to stk. hvis du skal bruke en 4 kanaler og beholde faderfunksjonen fra spilleren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stinger sine høynivåadaptere begynner på 129 for den rimeligste og kjipeste. Dyeste koster 395.

Husk at du trenger to stk. hvis du skal bruke en 4 kanaler og beholde faderfunksjonen fra spilleren.

...opppppssss...eg svara på iPod adapter til denne spelaren.

Men korleis får ein denne linjeutgangen? kor vert den kobla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...