Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
En nordmann skal forresten være med på gumball i år da.. 40 000pund i startkontigent. Han skulle kjøre porche av noe slag.. husker ikke navnet på han i farten.

996 911 Turbo 2004 engelsk registrert, Sten, han her deltatt flere gnager tidligere.

1. etappe:

Start på Rudskogen. Her blir det banekjøring for å "varme opp dekkene til turen". Det siste av praktisk informasjon blir gitt, bilene blir utstyrt med evt. startnummer og sponsorlogoer. Oppmøte dagen før for teknisk kontroll av bilane gjennomført av NBF. Martin Schanche ønsker god tur og starter racet! Så går turen videre sørover gjennom Sverige til Ystad. Derfra tar vi Polferries over til Świnoujście i Polen. Det blir høy sigarføring på båten over.

2. etappe

Fra Świnoujście i Polen og til Praha. Her er det massevis av veg å boltre seg på. Asfaltkvaliteten kan vel kanskje være så som så. Men det er da opp til hver fører om han vil ligge i 250km/t. Denne etappen avsluttes med en superfest på Hotel Hilton, Hotel Praha eller Hotel Corintha i Praha. Der samtlige av Tsjekkias supermodeller er invitert. Og kanskje andre celebriteter. (Merk: Invitert, de blir ikke betalt for å være der)

(Tenkte først på om denne etappa skulle gå til Krakow istadenfor. Då eg har køyrt den vegen sjølv, og den er akkurat passe lang for ei etappe. Men ser at det er litt kortare til Praha, og det er igjen mykje kortare til Tyskland.)

3. etappe.

Enkel og grei etappe, her køyrer vi det det går frå Praha til Køln. Det er vel forhåpentligvis Autobahn det meste av vegen. Denne kvelden blir det ikkje fest eller hotell. Men til gjengjeld blir det faktisk camping og grilling!! Ei roleg stund kor folk kan prate ilag om alt det dumme dei har gjort på festane dagane i forvegen. Alkohol forbudt(?)

4. og siste etappe

Grunnen til alkohol forbudt, er at tidleg om morgonen må alle opp. For no skal det køyrast bil! Og det på Nürburgring! Alle sammen utpå bana. Det blir alle mot alle. Videre går turen til København. Der blir avslutningsfesten holdt på Københavns eneste 5 stjerners hotell, og forøvring Danmarks største hotell, Radisson Sas. Her vil det bli snakket litt om turen. Det vil bli premier i forskjellige kategorier. Og premiering av de 3 beste på Nürburgring. Alle deltakarane vil få eit trofe. Dei øvrige premiane vil bestå av nokre småplukk. Ikkje noko som kostar.

Racet avsluttes ved at deltakerene samles til frokost dagen etterpå. Deretter kan alle dra hver til sitt.

Ein ting som kan være mogleg, men noko eg tvilar på. Det er å f.eks. få Hilton eller Radisson SAS som sponsor. Då begge konserna har hotell i Praha og Copenhagen. Hadde me brukt hotella deira begge nettene, så kunne me fått ein "venleg" pris.

I tillegg har begge konserna og hotell i Dusseldorf. Det er ikkje langt ifrå Køln, og heller ikkje langt ifrå Nürburgring. Så visst folk vil spandere endå meir pengar og drite i campingen, så vil me jo då få ei tredje natt til "venleg" pris.

Men eg synest "edru-campningen" bør være med for å sette eit sosialt preg på det. Sjølvsagt, det er sosialt med festar og. Men det blir noko anna når ein er edru og er samla rundt "leirbålet". Og til gjengjeld, me skal jo opp tidleg for å køyre på Nürburgring.!

Det kjem til å koste ein del pengar. Men ikkje så mykje som gumball. Og me sett ikkje krav til bilar, racet er åpent for alle! Dette er ikkje etapper som du treng flate fjøla på, det skal være mogleg for alle å nå stoppestadane i rimelig akseptabel tid etter festen er i gang. Eg er ikkje tilhengar av å med det med at folk som ikkje rekk fristen er utelukka.

Huff. No er klokka masse, skulle vore i seng for lenge sidan. Opp tidleg på kurs Få høyre kva dykk BMW fans synst om dette?

Helt genial rute, dette er jeg definitift med på.

Hvor var de i 2005? her filmen komt ut?

Filmen er ute, samt endel klipp fra div. team. Også teaser fra 2006 er sluppet:

Ant and Pete BMW fantaster(!)

Team 144

• 1 year later...
  • Svar 226
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

*Åpent brev til "jcvold" og dere andre som har agitert for den etterhvert sagnomsuste "Gumball"-satsningen, og har uttalt seg på denne tråden*

Dere er verdens største pyser og wanna-be's. Har dere (eller noen andre) virkelig ikke fått satt i gang noe ennå.

Først var det Gumball, så var det "Norge på langs" (norgeshistorien største og meste amatørmessige svindelforsøk), og nå har alt rent ut i sanden ser det ut til.

At dere gidder å skrive så mye svada, og dumme dere ut så ettertrykkelig, det skjønner jeg ærlig talt ikke.

Er ikke dere sånne tøffe BMW-gutter som elsker fart og driter i purken?

Det eneste dere klarer er å sitte der foran PC'en, og skrive at dere skal arrangere ditt og arrangere datt, med regler og opplegg sånn og slik. Alt i beste mening, det er vel helt sikkert, men dere faller så til de grader gjennom, og blir seende ut som verdens mest dustete og tiltaksløse slappfisker og døgenikter.

Amatører og hengerumper, det er det dere er (dere er verre en Benny og Kjell til og med). "Er det ikke best vi løyer'n litt", er vel livsmottoet deres, iallefall burde det være det.

Og til de av dere som føler at jeg forsøker å provosere dere noe jævlig nå, så har dere rett. Jeg virker kanskje litt ondskapsfull, men jeg er til dels særdeles skuffet over at dere faktisk er eiere av BMW-biler i det hele tatt.

I bunnløs skuffelse skal jeg nå selge BMW'en og kjøpe meg en Audi, og se om jeg finner et Audi-forum med noen som har litt mere tæl, og kan komme opp med et forslag som faktisk blir realitet.

I all ærbødighet,

apshai@chello.no (spam gjerne eposten min med edder og galle om dere vil, jeg kommer til å lese med glede).

Skrevet
*Åpent brev til "jcvold" og dere andre som har agitert for den etterhvert sagnomsuste "Gumball"-satsningen, og har uttalt seg på denne tråden*

Dere er verdens største pyser og wanna-be's. Har dere (eller noen andre) virkelig ikke fått satt i gang noe ennå.

Først var det Gumball, så var det "Norge på langs" (norgeshistorien største og meste amatørmessige svindelforsøk), og nå har alt rent ut i sanden ser det ut til.

At dere gidder å skrive så mye svada, og dumme dere ut så ettertrykkelig, det skjønner jeg ærlig talt ikke.

Er ikke dere sånne tøffe BMW-gutter som elsker fart og driter i purken?

Det eneste dere klarer er å sitte der foran PC'en, og skrive at dere skal arrangere ditt og arrangere datt, med regler og opplegg sånn og slik. Alt i beste mening, det er vel helt sikkert, men dere faller så til de grader gjennom, og blir seende ut som verdens mest dustete og tiltaksløse slappfisker og døgenikter.

Amatører og hengerumper, det er det dere er (dere er verre en Benny og Kjell til og med). "Er det ikke best vi løyer'n litt", er vel livsmottoet deres, iallefall burde det være det.

Og til de av dere som føler at jeg forsøker å provosere dere noe jævlig nå, så har dere rett. Jeg virker kanskje litt ondskapsfull, men jeg er til dels særdeles skuffet over at dere faktisk er eiere av BMW-biler i det hele tatt.

I bunnløs skuffelse skal jeg nå selge BMW'en og kjøpe meg en Audi, og se om jeg finner et Audi-forum med noen som har litt mere tæl, og kan komme opp med et forslag som faktisk blir realitet.

I all ærbødighet,

apshai@chello.no (spam gjerne eposten min med edder og galle om dere vil, jeg kommer til å lese med glede).

Din helvetes taper og idiot - eneste grunnen til dette innlegget ditt er den bunnløse skuffelsen av at ingen her inne støtter det totalt IDIOTISKE innlegget ditt om å lage et "førstemanntilmål" bilrace i Norge. Kanskje litt lik han idioten som ble tatt i 199 og presterte å si at han ikke angret fordi han mente han hadde kontroll!?

Selg BMWn din til en som fortjener den mer enn en dust som deg, kjøp deg en AUDA, og f*kk off!

Og så kan du jo lage et bilrace for audier da!!! Så ikke at du greide lage noe her, samtidig som du kritiserer andre for å ikke få til en dritt...

Hengerumpe!

Og...slutt med cracken, plis...

Subjektiv hilsen

Hyggmaister

Skrevet

Venner (og nyvunnede uvenner),

Det er endelig fullbragt. Jeg har endelig klart å få en voksen (forhåpentligvis) person til å svare på et, noe så til de grader åpenbart, veritabelt manifest av en konstruert provokasjon, og til og med på et såpass "ukristelig" tidspunkt. Jeg tror nesten ikke det er sant. Det tok bare ca. 30 minutter før en av dere ikke klarte å dy seg lengre. Vedkommende presterer til og med å kalle meg såpass heftige ting som en "helvetes taper og idiot", uten å blunke, som en spontan reaksjon på mitt lille, egentlig ganske betimelige, innlegg (selv om jeg satte så å si alt jeg skrev på spissen). Håper vedkommende får sove i natt, eller er han helt rød i toppen ennå, og på randen av sammenbrudd og "full tilt" ??? :)

I fred og fordragelighet,

apshai@chello.no

PS: Jeg kan forøvrig, til noen av deres største glede, meddele at Audi'en blir bestilt omgående ved morgengry. So long, suckers

Skrevet

apshai@chello.no, du skriver at du endeleg har fått ein "voksen (forhåpentligvis) person til å svare på et..." til å svare på innlegget dit, det som slår meg litt er kor gammel er du?

Vist du meine du kan gjere det så mykje betre, så ver venleg og gjer det før du opner kjeften din.

Skrevet

... hvem som har det beste (og enklest gjennomførbare) forslaget. Jeg arrangere gladelig hvis det skulle vise seg at noen er med og deltar, dere skal slippe å løfte en finger på arrangements-biten.

Mvh

apshai@chello.no (som fortsatt kommer til å ha BMW en stund til ,da det er lang leveringstid på Audi. Kan det være for at de er ganske populære mon tro )??? BMW hadde visst ikke leveringstid ...

Skrevet

At du er her for å provosere med hensikt gjør deg helt klart til den "bedre" mann her på forumet. Det går faktisk ann og oppføre seg normalt i forhold til medmennesker til tross for uenigheter. Ser ikke nødvedigheten med å skrive de kommentarene du har i noen av innleggene.

Men for å svare på tiltale: Audi har kanskje leveringstid fordi folk ikke kjøper bilene så ofte at de har de på lager? :roll:

Skrevet
... hvem som har det beste (og enklest gjennomførbare) forslaget. Jeg arrangere gladelig hvis det skulle vise seg at noen er med og deltar, dere skal slippe å løfte en finger på arrangements-biten.

Mvh

apshai@chello.no (som fortsatt kommer til å ha BMW en stund til ,da det er lang leveringstid på Audi. Kan det være for at de er ganske populære mon tro )??? BMW hadde visst ikke leveringstid ...

Reg deg på vw/audi forumet og spar meg for de latterlige postene dine her inne a. So long ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...