Ettertenning Skrevet Mai 23, 2005 Share Skrevet Mai 23, 2005 Hei alle kompisser her inne, har en trist melding til dere, Eg har vert utro og falt for en porche Eg har kjøpt meg en porche 924 som er ombygd til 944 med 90 modell look, Men husk dette er ikkje slutten på min bmw karriere, skal ha en e30 som skal turbo konverterast, håper det ikkje blir for lenge til! Uansett håper eg fremdeles er velkommen her inne, dette er det beste forumet ever, god aktivitet og mange personer med peiling, får skikkelige svar på det meste, Til deg Gunnar: Dette er et forum du kan vere stolt av fantastisk bra, du er dyktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Har bare en bitteliten kommentar: Det heter ikke Porche Uff, nå var jeg litt stygg med deg, men jeg klarte ikke å holde meg. Gratulerer med ny bil, Ettertenning. Det er etter min mening et helt greit valg du har gjort der De kan faktisk være veldig kjekke å kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 det går bra, jeg gikk også over til merce, men har lovet meg selv at neste bil blir en merce. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Hmmm...når man først skal være utro er ikke en Porsche det værste man kan være utro med. Personlig har jeg litt problemer med å finne ut om jeg er tro med BMW eller utro mot Porsche...eller utro mot Mercedes-Benz. Etter 4 Porscher, 4 MB´er, men kun 3 BMW´er er jeg ikke så sikker på hva jeg holder på med. Gratulerer med et artig leketøy som forøvrig har bedre kjøreegenskaper enn nesten samtlige BMW´er...Porsche er Porsche.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 det går bra, jeg gikk også over til merce, men har lovet meg selv at neste bil blir en merce. Hmmm...er du sikker på at det du har skrevet er det du mener ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Vel, viss du plent måtte ha et sidesprang så var ikke den verste dama du falt for om ikke annet (Porscher er jo damer iflg. Gone in 60 seconds) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2005 Sant det aguilera, husker du navnet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Porsche er Porsche, og Porsche er best... Du er ikke utro så lenge det er en Porsche, for da er det lov, er min mening hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2005 høres bra ut! får vel kanskje lov og legge inn noen bilder her da! Kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 høres bra ut! får vel kanskje lov og legge inn noen bilder her da! Kanskje Det er sikkert helt ok...jeg har noen bilder av mine gamle Porscher i mitt galleri... http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... _album.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Grattis med ny bil! Det er helt klart lov å ha noen sidesprang, for det er ikke bare BMW som lager pene og morsomme biler. Bare å kjøre på med bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Åssen motor sitter i disse bilene ? Hvordan går de i forhold til den du hadde ? Så en på nett som skrev at den gjorde 0-100 på 7,4 sek og toppfart på 215 med 140 hk ? Stemmer dette. Har lyst og bytte ut e36 320i mot en slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2005 eg og har lest at den skal gjøre 0-100 på 7,4 sekk men eg trur det ikkje, denne er det 149 hester i, tror ikkje det er det som er orginalt. men uansett så er det merkeli vist den skal gå så mye bedre enn bmwen eg hadde fordi hk pr kilo gjelder jo og det er ikkje så stor forskjell, kommer med meir data seinere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 mmm det burde du men den veier vel en 1100 kg mot bmw 1300kg ? Ga du mye for bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 utro kansje,men du valgte i det minste en tysker! hadde du kjøpt ford cosworth hadde det hvert verre!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå