Gå til innhold

Utro


 Share

Anbefalte innlegg

Hei alle kompisser her inne, har en trist melding til dere, Eg har vert utro og falt for en porche :oops::oops::oops:

Eg har kjøpt meg en porche 924 som er ombygd til 944 med 90 modell look,

Men husk dette er ikkje slutten på min bmw karriere, skal ha en e30 som skal turbo konverterast, håper det ikkje blir for lenge til!

Uansett håper eg fremdeles er velkommen her inne, dette er det beste forumet ever, god aktivitet og mange personer med peiling, får skikkelige svar på det meste,

Til deg Gunnar: Dette er et forum du kan vere stolt av fantastisk bra, du er dyktig! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Har bare en bitteliten kommentar:

Det heter logo_foto.gif ikke Porche :lol:

Uff, nå var jeg litt stygg med deg, men jeg klarte ikke å holde meg.

Gratulerer med ny bil, Ettertenning. Det er etter min mening et helt greit valg du har gjort der :-) De kan faktisk være veldig kjekke å kjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm...når man først skal være utro er ikke en Porsche det værste man kan være utro med. :D Personlig har jeg litt problemer med å finne ut om jeg er tro med BMW eller utro mot Porsche...eller utro mot Mercedes-Benz. :? Etter 4 Porscher, 4 MB´er, men kun 3 BMW´er er jeg ikke så sikker på hva jeg holder på med. :D Gratulerer med et artig leketøy som forøvrig har bedre kjøreegenskaper enn nesten samtlige BMW´er...Porsche er Porsche.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen motor sitter i disse bilene ? Hvordan går de i forhold til den du hadde ? Så en på nett som skrev at den gjorde 0-100 på 7,4 sek og toppfart på 215 med 140 hk ? Stemmer dette. Har lyst og bytte ut e36 320i mot en slik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg og har lest at den skal gjøre 0-100 på 7,4 sekk men eg trur det ikkje, denne er det 149 hester i, tror ikkje det er det som er orginalt.

men uansett så er det merkeli vist den skal gå så mye bedre enn bmwen eg hadde fordi hk pr kilo gjelder jo og det er ikkje så stor forskjell, kommer med meir data seinere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...