SeT Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Har lenge lurt på en ting. Hvilken side skal merke sitte bak på kofferten? På V.side eller H.Side. Min bil er ingen orginal M-Bil, men totalt ombygd så der er det på V.Side.. Noe "regler" for dette??? vel... på min er M merket foran plassert til venstre i grillen og bak er det helt til høyre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 og d er rett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 Har man modellbetegnelse på bilen, så sitter jo det på høyresiden. Da kan det jo være greit å ha det til venstre... om man da ikke setter det "sammen" med modellbetegnelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 sett på en ///M du! det skal eg! er tøft det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2005 Dette blir vel egentlig litt opp til enhver å avgjøre hvor grensa gå for å være "kvalifisert" til å ha en ///M bakpå.Mener nå ihvertfall at du må ha noe ytelsesmessig bedre en gjennomsnittet fra M-tech. Å bare ha ///M matter, pedaler, girkule og ratt kvalifiserer ikke til noe ///M synes jeg Enten oppgradert understell/motor osv for å ha ///M bakpå Når du ser en bil med et ///M merke bakpå tenker de at dette er noe som er gromt og noe som går fælt. Da nytter det ikke med en 318i motor og 115hk, mens samtidig ha et m-tech ratt eller liknende som eneste ///M Bilen har alt m-Tech utstyr inkl. M understell og M aerodynamikk. Talte, og kom til at det er 12 ///M merker på bilen min orginalt frå BMW fabrikken. ...motoren er ikkje noko M, "berre ein 170hk 6'er.......(den og heilt orginal) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2005 min 320ci kom utan emblem frå fabrikk, men eg vurderar å ha på eit ///M emblem bak.... bilen har alt Mtech orginalt frå fabrikk. Nesten litt merkeleg at den ikkje har emblem utanpå, når den har ///M i innstiginga i dørane, på rattet, på pedalane, på girkula og alt M eksteriøret........er det litt flaut å ha på eit ///M bak...det er då M-tech det er! Følger det ikke med emblem når man kjøper en ny bil? Isåfall hadde jeg klaget, må jo være en feil hvis du ikke en gang fikk BMW emblem? Eller er det bare jeg som misforstår alt her nå? ...du missforstod litt. Her ein liten forklaring.... Det merket som ikkje var på bilen var 320 CI. Dette er ikkje på den norske versjonen av bilen. Ellers er alle emblem på plass.....inkl BMW! Så er det då dette ///M emblemet som er stridens eple... det låg med, men ikkje montert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 sett det på!! ingenting å lure på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Emblemer på koffert og i grillen hører hjemme der hvis bilen kom sånn ny. Noe annet er wannabe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeRu (Joavg) Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 Hvor kjøper du "M emblem"? Skal ha m-emblem og m-power toppstripe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 for dere som lurer.. ///M står for utstyrspakken som er i bilen, dvs. at en e46 med sportsunderstell, m-fangere osv. da er det en M-tech, da kan du ha et ///M emblem på bilen.. men det mange blander med er ///M-tech og ///M3/5 som er større motor osv... m.a.o betyr det at en ///M-tech er en f.eks 320 mer sportslig en de andre modellene... håper dette ga mer klarhet i dette uendelig diskuterte temaet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 for dere som lurer.. ///M står for utstyrspakken som er i bilen, dvs. at en e46 med sportsunderstell, m-fangere osv. da er det en M-tech, da kan du ha et ///M emblem på bilen.. men det mange blander med er ///M-tech og ///M3/5 som er større motor osv... m.a.o betyr det at en ///M-tech er en f.eks 320 mer sportslig en de andre modellene... håper dette ga mer klarhet i dette uendelig diskuterte temaet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Oktober 7, 2006 Share Skrevet Oktober 7, 2006 for dere som lurer.. ///M står for utstyrspakken som er i bilen, dvs. at en e46 med sportsunderstell, m-fangere osv. da er det en M-tech, da kan du ha et ///M emblem på bilen.. men det mange blander med er ///M-tech og ///M3/5 som er større motor osv... m.a.o betyr det at en ///M-tech er en f.eks 320 mer sportslig en de andre modellene... håper dette ga mer klarhet i dette uendelig diskuterte temaet.. Det gav klarhet, og det legitimerer en M bak, men jeg syns likevel man bør la være. Jeg ville ikke engang hatt en M på en M3 eller M5, men det er min preferanse. Ovex: er ikke bilen din heftig nok fra før da? Syns den er så pen som man klan få det uten at det blir overkill.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 Hvor kjøper du "M emblem"?Skal ha m-emblem og m-power toppstripe Dette derimot er harry! Koed.dk og wheelman på forumet ordner henholdsvis emblem og toppstripe.. Jeg stilte samme spørsmål om dette med emblem vs ikke emblem. Jeg kom til at det ikke ble noe kult med emblem bakpå. Mitt havnet i motor rommet istedet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pontius Skrevet Oktober 8, 2006 Share Skrevet Oktober 8, 2006 Har du m-tech styling bør du ha m emblem bak synes da jeg. Ser fett ut Du skal imidlertid ikke ha m3/5/6 emblem med mindre du faktisk har en m3/5/6. Blir bare dumt... Som tidligere nevnt her er det mange som har misforstått at et enkelt m merke faktisk ikke er noe wannabe m, men bare et bevis på m-tech styling. Sånn bare for å understreke det Aama_Racing skrev Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet April 27, 2007 Forfatter Share Skrevet April 27, 2007 for dere som lurer.. ///M står for utstyrspakken som er i bilen, dvs. at en e46 med sportsunderstell, m-fangere osv. da er det en M-tech, da kan du ha et ///M emblem på bilen.. men det mange blander med er ///M-tech og ///M3/5 som er større motor osv... m.a.o betyr det at en ///M-tech er en f.eks 320 mer sportslig en de andre modellene... håper dette ga mer klarhet i dette uendelig diskuterte temaet.. Det gav klarhet, og det legitimerer en M bak, men jeg syns likevel man bør la være. Jeg ville ikke engang hatt en M på en M3 eller M5, men det er min preferanse. Ovex: er ikke bilen din heftig nok fra før da? Syns den er så pen som man klan få det uten at det blir overkill.. Tuuuuusen takk!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå