[space] Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 Hvor mye senker et orginalt m-tech senkesett? Kan det være 30mm? Hvordan blir det da om jeg bytter til senkefjører? Si jeg vil ha bilen senket 40mm i forhold til standard? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 BMW M-Tech (nye fjærer og dempere) senker ca. 15-20 milimeter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2005 Takker. Hvordan blir det med senkefjører til de demperne? Gjelder det samme som ved standard understell? 40mm senkefjører gir 40mm senking? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 De fleste som skal senke en BMW velger en kombinasjon av HR-fjærer og Bilstein dempere. Hvordan BMW M-Tech dempere virker i kombinasjon med 3-parts fjærer vet jeg ikke. I teorien skal 40 mm senkefjærer senke 40 mm, men ofte tar det litt tid før bilen faller ned...og ofte faller den for langt ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 24, 2005 Share Skrevet Mai 24, 2005 ":33bw8xkz]Takker.Hvordan blir det med senkefjører til de demperne? Gjelder det samme som ved standard understell? 40mm senkefjører gir 40mm senking? skal ikke være noe problem å montere fjører som senker opptil 40mm på de demperne. over det må du bytte demper. vil anbefale H&R eller eibach. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2005 Har fått med meg at man ikke skal ha mer enn 40mm senkefjører på orginale dempere. Mer en 40mm er litt drøyt uansett spør du meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2005 Tror faktisk jeg blanda sammen med coupe vs sedan. For coupeen er vel lavere enn sedanen orginalt? edit: Ser på schmiedmann at de har fjærer til "sedan med m-tech" og "sedan uten m-tech" Koster vel det samme da, så er vel bare å klare å bestille riktig... Kjekt når de har masse fjærsett der uten noe som helst info annet enn bilde. I tillegg funker det ikke å bestille derfra nå. Og jeg som skulle hatt stasj hjemme til helgen! Og så var det det å velge rett senking da... Tror det heller mot 40/40. Må ikke være for mye mellomrom til skjermen foran, og heller ikke "stup" på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå