Gå til innhold

Liverpoool!!


Espenlis
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg var helt pumpa i går, og da jeg våkna i dag var nesten stemmen min borte :lol:

Var et helvete i ekstraomgangene, måtte jo nesten ta beroligende!

Ja, så EKSTREEEEMT godt dette var!! I 19 år har jeg ventet på dette (så lenge jeg har levd :P ). Helt sykt å ligge under 3-0 og komme tilbake til 3-3 på 6 (6!!!!) minutter!!!

Fra himmel til helvete for å si det MILDT! :shock:

Ser det er et par bitre (man utd? :wink: ) supportere å ymter frampå at dette var ufortjent. Jeg bare ler av dere - det skal dere vite.

Og når vi er inne på filming og trøyeriving: ta en titt på et opptak, der ser dere KLART at Nesta, Gattusso og Pirlo skulle hatt KLART RØDT KORT!!

:evil:

Etterpå ble det seiersrunde med store LFC flagg ut av bilen, skikkelig harrytur i distriktet 8) Fy faaaen, vi er CL mestere for F**N!!!!

YNWA!! :wave:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke å kommentere det med mer enn at hvis man har sett en del fotball så er det ikke nødvendigvis den som fortjener det som vinner, men den som scorer flest mål.

Må strengt tatt ikkje score for å vinne virker det som. Liverpool får som sagt spille finale uten å score i semifinalen. Det er godt gjort.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gidder ikke å kommentere det med mer enn at hvis man har sett en del fotball så er det ikke nødvendigvis den som fortjener det som vinner, men den som scorer flest mål.

Må strengt tatt ikkje score for å vinne virker det som. Liverpool får som sagt spille finale uten å score i semifinalen. Det er godt gjort.......

De scorte nok mål i semifinalene jo.. 1 mål.. 1 mål mere enn Chelsea, som ikke scorte noen.. Det går jo dessverre ikke ant å kjøpe mål.. :)

Og om du referer til at det målet til Garcia ikke var inne, så tar du mektig feil.. Det er kommet beviser på at den var inne!! :) Og om den ikke hadde blitt dømt i mål, så hadde Chelsea keeperen fått rødt kort, og liverpool straffe.. Da kunne det vel gått en del værre? Eller hva sier du? :)

viewfile.aspx?ID=4609

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synst det er trist at at slike feige og talentløse lag med ufattelig stor porsjon flaks vinn. Nå har både Arsenal og Liverpool vært totalt underlegne i to finaler, men dei har spelt utrulig feigt og satsa på straffer. Milan var det klart beste laget og det var ufattelig ufortjent. Det kan ingen legge skjul på. Heldigvis så bomma Riise på straffe...

Er det mulig? Hvordan i helvete kan du kalle det ufortjent når de har hentet inn en 3-0 ledelse mot Milan i en CL finale? Tenk og reise seg etter noe sånt, det er stort. 1 omgang var dårlig, greit nok. Men å si at det var ufattlig ufortjent er ingenting annet en ufattelig latterlig. Og tror du virkelig at lag går på banen og satser på straffer? Da må jeg le, herregud.

Og du sier vi er feige og talentløse? Og med det mener du vell at vi er kjedlige og defensive? Da kan jeg si deg det, vi har faktisk bare scoret 3mål mindre enn Milan i CL, og vi har også scort 5.mest mål i Premier League.

Dette er tidenes CL finale, utvilsomt. 6 mål! Du må mange år tilbake for å finne en kamp med flere mål enn det! Kan også minne dere på UEFA cupfinalen i 2001, 5-4 til Liverpool og tidenes UEFA cupfinale.

Må også få dra frem hvilken fantastisk moral det er i laget, har aldri vært bedre, for en viljestyrke!

La oss ikke bry oss om hva andre sier, kjære Liverpoolfans :) La datoen 25.05.2005 svi seg inn i hjertene våre, for alltid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...