bmwdude Skrevet Mai 25, 2005 Share Skrevet Mai 25, 2005 Her har dere ei side som en kompis av meg driver.. http://www.foliedesign.no/ ei topp side for deg som vill klister trimme bimmern Han e BILLIG.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 26, 2005 Share Skrevet Mai 26, 2005 dekal er stygt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Mai 26, 2005 Share Skrevet Mai 26, 2005 Og passer etter min mening bedre på japsebiler og "harry-biler" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mai 26, 2005 Share Skrevet Mai 26, 2005 er billig med dekaltrim ja, men hjelper vel lite på effekten, hehe.. synes ikke dette passer BMW.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 26, 2005 Share Skrevet Mai 26, 2005 Britene har et artig uttrykk for slike dekaler..."go faster stripes"...og de passer ikke til en BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 26, 2005 Share Skrevet Mai 26, 2005 helt enig! dette er klær for japser, ikke bayere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 eneste dekalene som funker på en bmw er alpinastripene. Da på en Alpina selvfølgelig. Warsteiner e30 m3en funker vel også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Mai 27, 2005 Share Skrevet Mai 27, 2005 Man må jo ikke overdrive heller da! Kunne godt tenke meg et klistremerke hvor det sto Jødahl Racing på jeg for eksempel Bare et beskjedent et Han selger skilter å så jeg, men er det bare sånne "trafikkskilter", eller bilskilter med egen tekst? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Her har dere ei side som en kompis av meg driver..http://www.foliedesign.no/ ei topp side for deg som vill klister trimme bimmern Han e BILLIG.... Jeg foreslår at han kjører litt stavekontroll på siden hans.. Jeg hade ALDRI brukt penger på å få noe trykket fra noen som ikke kan skrive riktig på nettsiden sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå