Gå til innhold

Pakkis!


NSS
 Share

Anbefalte innlegg

Hvis en person hadde kommet og skulle banke meg fordi jeg dro ifra han ved lyskrysset hadde jeg ikke nølt med og slå tilbake... uansett hudfarge, relgion eller nordlæninger... for folk som blir såpass provser av noe så lite fortjener en smak av sin egen medesin...

Men hvis mulig så satser jeg heller på og inlede en rolig samtale for og ungå og bruke makt,

for det kan gå gæli både den eine og andre veien...

Men hvis du får svar fra han kompisen i politet så ta nu heller og la de styre med det... 8)

"Å slå andre er slemt" sier mamma :roll:8)

Når en kar kræsjet i bilen min og stakk av tok jeg kontakt med politiet... Jeg hadde ca 15vitner(masse venner og venniner av meg, vi skulle på kino så vi hadde akkurat møttes der) I tillegg til dette, var det et overvåknings kamera rettet ca mot stedet... 4 uker etter jeg hadde snakket med politiet så fikk jeg brev om at de ikke hadde nok bevis til å fortsette saken... Dermed mistet jeg ALL tiltro jeg hadde til at politiet kan løse saker med mindre det er noe som skjer mot noen av sine egne politimenn. Jeg fikk tilogmed ikke dekket skadene på bilen av forsikringsselskapet fordi saken ble henlagt...(Gjorde egentlig ikke så mye, siden jeg preseterte å knuse hele bilen, brette torpedoveggen som silkepapir og gjøre hele bilen rammeskeiv til de grader uken etterpå) Men likevel... Har ingen tiltro til politiet lenger hvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Værste er egentlig nordmenn som bagateliserer det disse individene gjør mot oss. De hadde nok forandret mening den dagen de blir overfalt av en gjeng utlendinger som begynner å slå deg og sparke deg i ansiktet når du detter i bakken.

Skal man bare å sitte og vente på at absolutt alle damene i Oslo har blitt voldtatt av en utlending, får noen år siden var det noen som ble voldtatt hver eneste dag ved Akerselven av mørkhudetet menn? Er virkelig noen som trenger å lese avisa litt mer... Hver eneste dag er det noe dritt.

Er faktisk andre grunner en kriminalitet som gjør at de også burde komme seg ut av landet her hele gjengen. Er også snakk om at vi har rett til å overleve som folkeslag også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værste er egentlig nordmenn som bagateliserer det disse individene gjør mot oss. De hadde nok forandret mening den dagen de blir overfalt av en gjeng utlendinger som begynner å slå deg og sparke deg i ansiktet når du detter i bakken.

Skal man bare å sitte og vente på at absolutt alle damene i Oslo har blitt voldtatt av en utlending, får noen år siden var det noen som ble voldtatt hver eneste dag ved Akerselven av mørkhudetet menn? Er virkelig noen som trenger å lese avisa litt mer... Hver eneste dag er det noe dritt.

Er faktisk andre grunner en kriminalitet som gjør at de også burde komme seg ut av landet her hele gjengen. Er også snakk om at vi har rett til å overleve som folkeslag også.

Og hadde du opplevd jævelskap av nordmenn hadde du skjønt at det ikke bare er utlendinger som kan være idioter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært borti endel sånne episoder her i brønnøysund der de driver å kjører etter deg å leker tøff..å når du bråbremser for å få de på avstand så stikker de å henter en 2-3stk til så de har full bil tilfelle man skulle prøve seg på noe..

Du er jo passe tett i pappen selv også da.. Hvis du vet at de henter en gjeng kammerater om du oppfører deg som en tulling med å bråbremse forran dem så kan du kanskje LA VÆRE å bråbremse? Det pleier å være 100 ganger mer trafikksikkert og irriterende for den bak om du bare kjører saktere og saktere til du føler at den bak holder en grei avstand i forhold til din fart.. Synes jeg.

Kjørte nettopp fra en pakkis som skulle kjøre fra meg, siden hvis jeg ikke hadde kjørt fra han måtte jeg har brå bremset for å slippe han inn før lyskrysset...

Du er ganske tett i pappen du også som driver med slikt i trafikken. Jeg har vært uten for slike som deg jeg også, og hatt lyst til å dra til personen. Kanskje han faktisk ikke ville kjøre om kapp, men bare forbi!?

er ikke rasist assa..men helvetes utlendinger som lever på våre skattepenger! Twisted Evil

brenn i helvete sier jeg bare!

ja faen! må lære seg og oppføre seg eller flytte tilbake til sandhulene sine.. blir så Jævla pissed på det "folket" der

Om du ikke er rassist i videste forstand, så er du iallefall rimelig fordomsfull!

jeg har forresten ikke sånn pingle nødhammer man kjøper på biltema...denne her er "lånt" fra en stor turbuss, så denne er stor å kraftig med beskyttelse for handa, må jo ikke skade den

Jævla utlending du eller? Det er jo dem som stjeler!

Generelt så må jeg si at jeg har litt sansen for at folk tar slike ting i egne hender, her har han som startet tråden gjort noe den andre personen syntes var teit, og for det fikk han en på trynet. Det må vel være helt greit?

Det er jo ganske teit om du nå går tilbake og banker han som banket deg fordi du gjorde noe dumt?

Forøvrig prøver jeg ikke å føkke opp stemningen men det er mange som lirer fra seg utrolig mye "lamt" her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal ikke alltid så mye til å freake ut folk da.

Leste om en som hadde testet over noen måneder å alltid kjøre nøyaktig i fartsgrensen til og fra jobb. Tror det var ved 3-4 anledninger folk hadde fulgt etter ham hjem og kjefta ham huden full. Masse tilfeller av fingern, banning, og knyttenever...

Jeg tror ikke det var snakk om utlendinger i noen av disse tilfellene.

Folk er faen ikke gode...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg er skuffet over en del faste brukere av dette forumet nå.

Vi har NSS side av saken og dere greier å hetse opp stemningen til de grader. Dere er så barnslig tøffe i trynet at jeg får lyst til å le...

Jeg skulle..., jeg er så tøff i trynet...

Pakistanere er enten dere vil eller ikke våre nye landsmenn og tro det eller ei, de er ikke skurker alle sammen.

Grow up!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øyvind Berg

her har han som startet tråden gjort noe den andre personen syntes var teit, og for det fikk han en på trynet. Det må vel være helt greit?

Er vel ikkje heil enig i at det er greit at en får en på trynet og trusler om å bli banket opp hvis man ser en igjen..eg hadde blitt ganske pisst sjøl om noen hadde gjort det samme mot meg, uansett om det hadde vært en av våre nye landsmenn eller en nordmann..men å ty til vold tilbake er vel ikkje det lureste en kan gjere..

Og at det er bare er utlendinger som er idioter er vertfall tull! Har sett nordmenn som har gjort mye galskap! :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha må bare le.. å du sitter bare der å kontakter politet, hadde det vært no fart i deg, hadde du bare tatt fortenna til han pakkisen!

Var dette humoristisk ment eller? ;)

Ikke alle tyr til vold sånn uten videre! Men i denne situasjonen hadde litt "tilbakebetaling" vært fullt berettiget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, det er drittsekker i alle nasjoner, og de kommer i alle hudfarger og religioner!

Jeg er rimelig ofte i Tyrkia, og der er det jo omvendt... Rart å høre tyrkere snakke om turister som vi snakker om våre nye landsmenn! Men i bunn og grunner stort sett alle greie; det er bare det at det er noen drittsekker som oppfører seg så grassalt at de ødelegger for alle og åpner for en generell dårlig holdning mot de som ikke er etniske "riktige"... Dessverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh.. Forventet ikke akkurat så mye respons nei :lol: . Hyggelig at folk bryr seg da :) Merkes at det er endel som stemmer FRP her ;) .

Jeg tror kanskje noen innvandrer har lettere for å ty til vold enn andre, men likevel er det mange av dem som er greie... Jeg kjenner endel og de fleste av dem er greie, men det er jo selvfølgelig noen av de som er prakt eksemplene på de som slår så fort de får sjansen til det og det er patetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at generelt har utleninger en lavere terskel til å ty til vold en oss normenn :wink:

Og det som er så synd er at det er så mange som skylder på dårlig barndom, krig i hjemlandet osv.

Og så dumme som politikerne i norge er så legger de opp lovverket slik at de verner om disse, uansett hva de finner på av kriminelle handlinger :?

Hvis man f.eks har hatt en dårlig barndom, preget av vold i hjemmet, alkoholiserte foreldre, missbruk eller andre problemer, tror du da at det er så lett og forholde seg "riktig" til hverdagens problemer?

Hvis man i hjemlandet har sittet i krigsfangeleir og/eller vært vitne til at familie og venner har blitt "slakta" rett ned, tror du dette uten videre gjør dem i stand til og leve "normalt" i ettertid?

Jeg mener ikke på noen måte og forsvare oppførselen og handlingene til mange av innvandrerne her i Norge, slike opplevelser er INGEN UNNSKYLDNING for å gjøre som "de" gjør her, men slike opplevelser er ofte FORKLARINGEN på HVORFOR de har problemer med og tilpasse seg livet i Norge.

Og JA; det fins NOEN FÅ som kommer hit kun for å snylte på Norge som velferdsstat!

Da jeg gikk i 9.klasse på ungdomskolen begynte det 4 gutter fra Kurdistan i klassen vår og paralell-klassene..Helt i starten trodde de at "å vise finger" og si "fuck you" var "GOD DAG" på norsk..For det var det alle de "hvite" gjorde til dem! Dette er helt sant, tro det eller ei.

Jeg har sett og opplevd slike episoder selv, som nevnt først i tråden her osv, og jeg forstår frustrasjonen meget godt! ;) Men prøv allikevel og ikke ta alle over en kam! Ei heller og avfeie det faktum at det faktisk ofte fins en "grunn/forklaring" på hvorfor de ikke klarer og oppføre/tilpasse seg skikkelig :D

Og jeg er helt enig i at den norske stat burde gjøre litt grundigere undersøkelser, ang. hvem som får og ikke får komme hit til landet. Men som alltid; dette koster penger og ressurser, som vi faktisk har ganske mye av, men viljen til og bruke dem derimot, vokser ikke akkurat på trær her til lands ;)

Jeg håper dere alle tenker litt på dette, og uansett om det er en gul/hvit/svart/rød eller offwhite som gjør dere urett, prøv og holde hodet kaldt! For noen av svarene her i tråden skremmer meg faktisk litt, og jeg mener personlig at alle som er litt voksne og som har litt mellom øra, også burde reagere litt på enkelte av svarene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste gjennom hele tråden nå, og ser at det er flere enn meg som syns at enkelte av svarene er litt "lavmåls".. ;)

Noe jeg derimot syns er veldig synd, er at pakistaner-gjengene i oslo på 80-90-tallet (noen fremdeles?) virkelig dro med seg vårt kjære bilmerke ned i gørra..BMW gikk jo selv ut i media og sa at dette påvirket salget og markedsandelene deres negativt!

Men det ser jo ut til og ha bedret seg ganske mye :D

Og vi kan vel egentlig ikke klandre dem? Uansett hvor kriminelle de er..Vil man ha skikkelig bil er det kun BMW som gjelder ;D;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg er skuffet over en del faste brukere av dette forumet nå.

Vi har NSS side av saken og dere greier å hetse opp stemningen til de grader. Dere er så barnslig tøffe i trynet at jeg får lyst til å le...

Jeg skulle..., jeg er så tøff i trynet...

Pakistanere er enten dere vil eller ikke våre nye landsmenn og tro det eller ei, de er ikke skurker alle sammen.

Grow up!

Takk! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del, sier ikke at alle innvandrere er uskyldige, men noen av de er, så det er litt dårlig å stemple alle som det. Tenk selv hvordan det hadde vært å prøve å fremstå som lovlydig og ærlig når alle allerede har forhåndsdømt deg. Tror neppe det hjelper!

Er nok noe i det at utlendinger har lavere terskel til å ty til vold, og forskjellige folkeraser har helt sikkert forskjellig temperament..

Neste uke starter forresten "ankesaken" til Mullah Krekar vedr. utkastelsen. Jeg håper han ryker til helvete ut, men jeg mener ikke at _alle_ skal ut.

Temperamentet og hvorvidt det skal mye eller lite til for og utøve vold går ikke på rasen, det går på personen/individet og/eller hva denne eventuelt har opplevd av grusomheter!

Og når mange fra samme land har opplevd mange av de samme grusomhetene, og dette igjen fører til at disse har tilpasnings og oppførsels-problemer, så vil det fra utsiden/vårt synspunkt SE UT SOM OM alle fra dette landet er voldsmenn..

Men det har faktisk ikke noe med rasen deres og gjøre:D

Over til noe annet: Det jeg syns er helt idiotisk er at de skal dra med seg kultur og livsstil hit til Norge..Hva de gjør innenfor deres egne fire vegger er meg knakende likegyldig!

Men ute på gata burde det gå an å kle seg litt mer norsk! De ser ut som teppehandlere på rundreise, og forstår fortsatt ikke hvorfor de blir sett "litt" rart på.. :P

Og i Oslo har de bygd disse høye "Minaretene" (bønnetårnene) her og der. At de vil skrike og synge tidlig om morgenen får så være, men tanta og onkelen til mamma, som har leilighet i sentrum, begynner og bli lei av og få morgen-søvnen ødelagt av Mujaffa&Co :P

Og på skolen må de liksom ha egne dusj-avlukker??

Jeg har all respekt for andres livsstil og kultur, og folk får gjøre som de vil..Men sjal og burka bør ikke være en del av "flyttelasset"..Bor man i Norge så bor man i Norge..

Jeg vet at man til gjester pleier og si; føl deg/dere som hjemme! Men det får da være grenser :!::P:!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...