Gå til innhold

Pakkis!


NSS
 Share

Anbefalte innlegg

Har vært borti endel sånne episoder her i brønnøysund der de driver å kjører etter deg å leker tøff..å når du bråbremser for å få de på avstand så stikker de å henter en 2-3stk til så de har full bil tilfelle man skulle prøve seg på noe..

Du er jo passe tett i pappen selv også da.. Hvis du vet at de henter en gjeng kammerater om du oppfører deg som en tulling med å bråbremse forran dem så kan du kanskje LA VÆRE å bråbremse? Det pleier å være 100 ganger mer trafikksikkert og irriterende for den bak om du bare kjører saktere og saktere til du føler at den bak holder en grei avstand i forhold til din fart.. Synes jeg.

Ok, men når de med vilje driver å kjører en halvmeter bak deg for å faktisk irritere?! hva faen mener du vi skal gjøre da? er de så mongo at de ikke har lært seg 1003 regelen så får de jaggu faenmeg ta konsekvensene av dette også. nå er jeg lei av at disse folka skal få drive som de vil uten at noen griper inn. det går endel styla biler her og ingen vil ha noen av de ødelagt.

Vi har en kar her som hadde en Rieger GTS styla bmw 320i (e30) og den var nylakkert i ca 1måned før det ble skrevet "kuk" over hele panseret og begge sidene av bilen ble ripet opp av spiker eller nøkler.

Da spør jeg, hva hadde du sagt om noen hadde kommet å ripa opp hele bilen din som var lakkert for 10-15k 1 måned etter det var gjort og du ikke hadde fått en drit igjen av forsikringa pga at politiet ikke hadde gjort jobben sin? (dette viste seg etterpå at var innvandrere.)

Vel, kom ikke å si at jeg ikke har noe mellom øra for der har jeg nok. tror virkelig du tolka litt av det jeg skrev feil for å komme med noe sånt er bare rett å slett idioti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vil bare si at jeg har fått PMer fra folk som synes denne tråden her er mindre hyggelig, og det synes jeg ikke er rart. Snakk om å bli forhåndsdømt.

Lurte litt på om jeg skulle gjøre noe med tråden med en gang jeg så den, men er i mot å begynne å sensurere alt slags greier her inne. Vi må da klare å holde ting på et saklig nivå uten sensur.

At en større prosentandel nye landsmenn gjør ulovligheter er muligens en faktaopplysning, men so what? Det betyr fortsatt ikke at alle er slik. Det blir som med BMW, de fleste har en oppfatning av at en mye større andel BMW-eiere er komplette idioter enn eiere av andre bilmerker. Hyggelig stempel å ha på seg?

Traff dama mi på fest første gangen, og på første ekte date'n kom jeg i BMW - hun har i ettertid sagt hun ble skeptisk med en gang. Kanskje ikke så rart når man ser hvordan mange BMW-eiere oppfører seg - og det forplanter seg videre til oss andre uskyldige. Klarte heldigvis å motbevise det jeg da ;), men synes ikke det er noe særlig å bli forhåndsdømt bare fordi jeg liker BMW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, men når de med vilje driver å kjører en halvmeter bak deg for å faktisk irritere?! hva faen mener du vi skal gjøre da? er de så mongo at de ikke har lært seg 1003 regelen så får de jaggu faenmeg ta konsekvensene av dette også. nå er jeg lei av at disse folka skal få drive som de vil uten at noen griper inn. det går endel styla biler her og ingen vil ha noen av de ødelagt.

Da spør jeg, hva hadde du sagt om noen hadde kommet å ripa opp hele bilen din

Vel, kom ikke å si at jeg ikke har noe mellom øra for der har jeg nok. tror virkelig du tolka litt av det jeg skrev feil for å komme med noe sånt er bare rett å slett idioti.

Hvis de driver å kjører en halvmeter bak deg, og ikke vil ha bilen ødelagt så må du jo la være å bremse!... du skriver jo mot deg selv.. med en halvmeter avstand kjører de på deg stort sett uansett hastighet om du bråbremser.

Hvis noen ripa opp hele bilen min så hadde jeg blitt ganske sur.

Jeg tror fremdeles at mange som har skrevet i denne tråden er tette i pappen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes mye av det som kommer frem i denne tråden er tendensiøst, stigmatiserende og lite intelligent. Vi er alle enige om at det er en stor gruppe innvandrere som ikke ønsker å la seg integrere i Norge; eller i andre europeiske land for den saks skyld...og at det er et alvorlig problem. Man kan imidlertid ikke sortere alle fremmede fra og dømme samtlige under henvisning til at enkelte grupper er lite samarbeidsvillige. Gunnar har et meget godt poeng i den "BMW"- metaforen...mange dømmer samtlige BMW eiere kun fordi de kjører BMW. Holdningen er trolig basert på dårlig erfaring med enkelte BMW eiere iom. at de neppe har erfaring med samtlige BMW eiere. Dette blir selvfølgelig helt feil selvom det er liten tvil om at bilmerket BMW tiltrekker seg alt for mange idioter. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest skremmende her er ofte folk som snakker om å ta loven i egne hender. Vi har Politiet til å ordne opp i slike ting og gjør de ikke jobben sin må det gjøres noe slik at de gjør jobben sin. Vold avler bare mere vold.

En paksitaner som følger etter deg og slår deg i trynet er ikke en helt normal fyr, store sjangser for at han er med i en gjeng og har utført masse vold tidligere. Å tro at man kan ta igjen på slike personer uten at de tar igjen enda en gang er utrolig naivt. Husk drapet på Gardemoen. Det var paksitanere med hevn i tankene.

Å bli forhåndsdømt er kjipe greier men sånn blir det bare. Er snakk om at det er alt for mange utlendinger i Norge nå og at om noen år er det opprinneliget folkeslaget rett og slett utrydningstruet. Vi kommer til å bli som samene. Erfaringer fra andre land viser også at forskjellige folkeslag kommer dårlig overrens i samme land. Se f eks på Jugoslavia. Der har de til og med samme hudfarge men dreper hverandre.

Integrering? Tror du virkelig innvandrere har lyst å inntregreres. Spesielt når det blir flere 100 000 av dem som i Oslo. Hvorfor skal de integreres da? Blir vel heller vi som må integreres i deres kultur. Er mere og mere vi som må tilpasse oss dem enn omvendt. Nordmenn er ett utrolig naivt og sjenert folkeslag mens de sørover har en enve til å ikke vike for andres meninger. Det passer dårlig sammen.

Er også en annen ting når det er snakk om at det også finnes mange kriminelle og voldelige nordmenn. Det er riktig men de er faktisk en del av oss. Og de utlendinene som er kriminelle er alltid mange hakk verre enn de vi har fra før i Norge. Er også slik at de utenlanske kriminelle får de norske til å bli verre når de kommer sammen. Poenget her er at det er en ting å sette fyr på sitt eget hus men er noe helt annet å sette fyr på en annen person sitt hus.

Først ødelegger de sine egne land så kommer de hit og ødelegger dette landet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest skremmende her er ofte folk som snakker om å ta loven i egne hender. Vi har Politiet til å ordne opp i slike ting og gjør de ikke jobben sin må det gjøres noe slik at de gjør jobben sin. Vold avler bare mere vold.

En paksitaner som følger etter deg og slår deg i trynet er ikke en helt normal fyr, store sjangser for at han er med i en gjeng og har utført masse vold tidligere. Å tro at man kan ta igjen på slike personer uten at de tar igjen enda en gang er utrolig naivt. Husk drapet på Gardemoen. Det var paksitanere med hevn i tankene.

Å bli forhåndsdømt er kjipe greier men sånn blir det bare. Er snakk om at det er alt for mange utlendinger i Norge nå og at om noen år er det opprinneliget folkeslaget rett og slett utrydningstruet. Vi kommer til å bli som samene. Erfaringer fra andre land viser også at forskjellige folkeslag kommer dårlig overrens i samme land. Se f eks på Jugoslavia. Der har de til og med samme hudfarge men dreper hverandre.

Integrering? Tror du virkelig innvandrere har lyst å inntregreres. Spesielt når det blir flere 100 000 av dem som i Oslo. Hvorfor skal de integreres da? Blir vel heller vi som må integreres i deres kultur. Er mere og mere vi som må tilpasse oss dem enn omvendt. Nordmenn er ett utrolig naivt og sjenert folkeslag mens de sørover har en enve til å ikke vike for andres meninger. Det passer dårlig sammen.

Er også en annen ting når det er snakk om at det også finnes mange kriminelle og voldelige nordmenn. Det er riktig men de er faktisk en del av oss. Og de utlendinene som er kriminelle er alltid mange hakk verre enn de vi har fra før i Norge. Er også slik at de utenlanske kriminelle får de norske til å bli verre når de kommer sammen. Poenget her er at det er en ting å sette fyr på sitt eget hus men er noe helt annet å sette fyr på en annen person sitt hus.

Først ødelegger de sine egne land så kommer de hit og ødelegger dette landet også.

Hmmm...kan du dokumentere påstanden om at etniske nordmenn om noen år er utrydningstruet ? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det kan dokumenteres eller ei, er vel uinterresant.

Det man burde bry seg om, er først og fremst å ta vare på sin egne.

Hvis f.eks pakistanere ikke er verre enn nordmenn, hvorfor kan dem ikke ha fred i sitt eget land?

Og holder det ikke med å hjelpe dem i hjemlandet sitt?

Har selv kamrater som er pakistanere, og de sier selv at det norske folk er blåøyde og blir utnyttet.

De sier også at de fleste asylsøkere fra pakistan, tilhører de som er relativt velstående der, og har liten bruk for hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå er det type nok!

Finn et annet forum. FRP har kanskje ett man kan diskutere dette på.

Meld dere inn i FRP og gjør noe med problemet da, hvis dere mener det trengs, ikke sitt her og klag.

Dette er et forum hvor vi diskuterer mye rart, alt fra bil til musikk og mye annet bra.

Jeg synes ikke dette hører hjemme her i det hele tatt. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det interessant om det kan dokumenteres eller ei! Det blir jo skrevet som FAKTA, og da må man begrunne/dokumentere!

Mange her inne kommer med SINE meninger om hva/hvor/hvordan og hvorfor og de skal ha dette til og være fakta! Noe av det som har kommet frem her i tråden har vært ganske så langt borti natta, og da må man jo begynne og lure!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Nok er nok. Det er bare svada, antakelser og påstander her inne som ikke kan bevises.

Jeg synes oppfordringen til Langemann er en god måte å avslutte denne tråden på - er dere så engasjerte i et politisk spørsmål som dette kan dere melde dere inn i et parti og jobbe aktivt i politikken for å faktisk gjøre noe med meningene deres i stedet for å være tøffe på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...