Gå til innhold

Nå står bmwen i gården!

[space]
 Share

Anbefalte innlegg

Etter mye frem og tilbake og vurderinger står det nå en nydelig skinnende cosmossort 2000 modell 320i i gården min!

En utrolig deilig tur fra selgern og hjem i sta. :D

Tar meg selv i å skru ned lyden på anlegget hver gang jeg skal ut av et kryss eller noe. :)

Satt på med en kollega fra hadeland til oslo i en volvo 940, og så da bmwen fra oslo til fredrikstad. Tror ikke volvo 940 rykker oppover på lista mi for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker takker!

Blir grinete hvis det blir regn i morra. Nå er den jo skikkelig shine'a.

Får vel ta noen bilder. (Det blir da "før" bilder.)

Har noen oppgraderinger som venter. hvite blinklys, alu dekorlister inne, og en liten senking.

Vet ikke helt hvor mye jeg skal senke. Har jo sett masse bilder, men blir ikke helt klok på det. kanskje 35/35 eller 40/40.

Hadde vært flott med noen synspunkter her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis! Det er din første BMW det, er det ikke? Synes bare å huske du nevnte at du alltid hadde drømt om BMW, men enda ikke fått kjøpt deg en.. Får i så fall håpe det blir en hyggelig opplevelse! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første BMW ja, og faktisk min første egne bil!

Som nevnt i en annen tråd sa jeg når jeg var 18 at den første bilen min skulle være en BMW. Nå, som 27 (28 i juli), har det slått til. :D

Utrolig deilig!

En liten oppgradering fra '95 colt'en til dama, som jeg har pleid å kjøre.

Colt "vant" forøvrig statistikken over 10 år gamle biler med minst feil i forrige nummer av "Dine penger".

Får satse på bmwen også klarer seg uten for mye tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":3nqqioed]En liten oppgradering fra '95 colt'en til dama, som jeg har pleid å kjøre.

Colt "vant" forøvrig statistikken over 10 år gamle biler med minst feil i forrige nummer av "Dine penger".

Gratulerer med et godt valg :D

Ang kvalitet tror jeg ikke du skal forvente toyota-driftsikkerhet. På den annen side er det ingenting fra den kanten som gir en lyst til å løpe ut i garagen for å pusse og stelle eller dra en liten 300km tur for å kjøpe is og avis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":21quwpf7]En liten oppgradering fra '95 colt'en til dama, som jeg har pleid å kjøre.

Gratulerer med et godt valg :D

Ang kvalitet tror jeg ikke du skal forvente toyota-driftsikkerhet. På den annen side er det ingenting fra den kanten som gir en lyst til å løpe ut i garagen for å pusse og stelle eller dra en liten 300km tur for å kjøpe is og avis ;)

"...eller dra en liten 300km tur for å kjøpe is og avis" ...jeg er BMW entusiast, men så hekta blir jeg aldri. :D [space]; grattis med BMW´en \:D/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...