Morten.S Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Link http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=767319 Trenger seriøst nye felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Vil sikkert passe fint på bilen designmessig, men de felgene på bildet har boltsirkel 4*108 og på din bil er det jo 5 hjulbolter. Men hvis du tenkte på noen som var helt like bare at det var 5 hjulbolter på dem så er de nok fine som sagt. Personlig liker jeg 17" 5 eikede felger som er rette og fine i linjene. Og uten denne kanten som bygger ut. Liker at eikene følger helt ut til felgkanten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Er det akkurat de felgene der, så passer de ikke på din bil. Felgene i seg selv kunne passet bra de. Anbefaler deg og sjekke ut www.finn.no . Der ligger det utrolig mye felger og dekk til E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 Fine felger men feil boltsirkel sånn er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten.S Skrevet Mai 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2005 Ok, takk for svar. Slike BBS Ch tror jeg det heter, de synes jeg er fine på e36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 28, 2005 Share Skrevet Mai 28, 2005 BBS CH er kongefelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 skal du ha de felgene så kjøp audi *fysj* er nok av pene felger til bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Er ikke dette BBS RX da mon tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Er vel RX ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Hey...mine felger jo Kan bekrefte at det er RX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå