[space] Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2005 Svarte! fikk tak i et par osram cool blue. Brukte vel en time på å bytte én pære , og når jeg sammenligna med den gamle på andre siden var det ikke en dritt forskjell... moro! Fant blå parklyspærer hvertfall da ( på bilextra ). De var betydelig lettere å bytte. Satt som satan det festegreine til fjernlysa. Var så vidt jeg klarte å vri om når jeg hadde tatt den ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Her kan dere se forskjellen på mine SPP Super White nærlys/tåkelys og biltema "Cool Blue" fjernlys. Um, Cool Blue? :roll Hva slags pærer i tåkelysa (h1 osv..)? Jeg har noen andre i mine, men de lyser rimelig gult. I Gunnar sine hovedlys var de betydelig hvitere.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2005 Usikker på typen. Kan E1 stemme ( på E46 )? Står det på den jeg tok ut hvertfall. De jeg satt inn var mørkblå. Får se hvordan det ser ut bare det blir mørkt. Edit: Det over gjelder selvfølgelig parklysene... Tåkelysene tror jeg er HB4, om jeg forsto manualen rett. Ikke 100% sikker her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Burde heller kjøpe silver vision, synes det blir mye finere lys ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Jeg har noen andre i mine, men de lyser rimelig gult. I Gunnar sine hovedlys var de betydelig hvitere.. Kan være spenningsforskjeller som gjør det. Lyset blir jo gulere jo mindre spenning man gir en pære. Hvis du har et mulitmeter kan du jo sjekke om dynamoen din lader skikkelig. Tror nok min lader rimelig optimalt for tiden. Byttet jo til helt nye børster i julen. Men synes fortsatt de er for gule i min også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Jeg har ny dynamo, så den burde være ok, men kan jo sjekke. De er så absolutt gule på min, men nå vet jeg ikke helt, synes det er litt kult og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2005 hmm. sjekka lysa nå i mørket. De parklyspærene er jo skikkelig blå. Var ikke det som var poenget... Poenget var jo at de skulle være like hvite som xenonlysa. Nå ser det egentlig litt rånete ut, og vet ikke om jeg egentlig vil ha det sånn... Er det egentlig lov med blå lys foran i det hele tatt? De H7 osram cool blue gir NØYAKTIG samme lys som de som satt i fra før... Glad jeg bare åpna den ene pakka. De var jo ikke akkurat billige heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2005 bilder: nærlys (og park = standard kjørelys ): parklys og tåkelys: fjærnlys: Gadd ikke stå så lenge i regnet, så bildene kunne sikkert vært bedre. "Sommern er herlig i fredrikstad..." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Her kan dere se forskjellen på mine SPP Super White nærlys/tåkelys og biltema "Cool Blue" fjernlys. Um, Cool Blue? :roll Hva slags pærer i tåkelysa (h1 osv..)? Jeg har noen andre i mine, men de lyser rimelig gult. I Gunnar sine hovedlys var de betydelig hvitere.. Jeg har H7 55W i både nær og fjernlys. I tåkelyktene har jeg 9006 55w-pærer (originale Mtech/M tåkelykter). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 10, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2005 Noen som har testa pærene fra http://maxam-tuning.com ? http://maxam-tuning.com/catalog/default ... th=661_656 er vel linken til den siden. Passer disse LED-parklyspærene til e46? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Juni 12, 2005 Share Skrevet Juni 12, 2005 ":17rvxosp]De parklyspærene er jo skikkelig blå. Var ikke det som var poenget...Poenget var jo at de skulle være like hvite som xenonlysa. Nå ser det egentlig litt rånete ut, og vet ikke om jeg egentlig vil ha det sånn... Er det egentlig lov med blå lys foran i det hele tatt? Litt rånete - ja! Lovlig - nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå