Bmwray Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Hei Jeg kobla anlegg og hvis jeg spiller med litt mye bass så smeller det fra basskassa Høres ut som det smeller i elementene Det er 4 år gamle 2x12" mtx Hva er galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Kan være at du får max vandring på elementet slik at spolen går litt skjev og tar i magneten. Hva slags kasser har du på MTXene? Og hva slags forsterker (effekt)? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwray Skrevet Mai 29, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2005 det er mtx monoblokk på 350watt kassen er stor og fabrikkbygd den har ikke noe luftehull er elementene gåene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostespiller Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 har du 1 eller 2 av den monoblokk forsterkeren. Høres ut som om du trenger 2. hvis du har 2 stk mtx 12" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwray Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2005 jeg har en monoblokk som er kraftig er ikke forsterkeren som er for liten for dem spiller sikkelig bra kan det være at elementene er slitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Har en kamerat som hadde akkurat samme problemet. Byttet til en større forsterker så var det løst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå