Evopower Skrevet Mai 29, 2005 Share Skrevet Mai 29, 2005 Jeg har en 528i E28 som jeg er VELDIG glad i! Men jeg lurer på verdien på denne bilen. Det er en original 528i med elektriske vinduer/soltak/speil, sentrallås, komplett Zender styling, ny lakk, nye 15" felger med nye dekk, nye foringer i for- og bakstilling av typen superflex (de gule foringene), lamellsperr, den store kjørecomputeren og sportsseter. Bilen er i ellers fin stand og fri for synlig rust. Under bilen er det alltids noe overflaterust. Alt fungerer. Ingen ulyder. Fast og fin i fisken. En kjempebil med andre ord. Den er original bortsett fra foringene, lamellsperren, kjørecomputeren og sportssetene, som jeg har ettermontert. Kjøpte bilen for 13.000 og har utbedret alle feilene og manglene som måtte tas før den nå snart skal på EU. Mye dyrt utstyr har blitt ettermontert. Har vel lagt ut rundt 15.000 på alt. Så total sum blir 28.000 Kr. Men jeg må vel kunne regne med å få mer enn dette for den? (ikke det at jeg vil selge den altså) Håper dere kan gi noen hint om hva denne kan være verdt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Normalt så får man ikke mer enn man har kostet på en bil. Nomalt så er markedsverdien langt under selvkost. Det er dårlig butikk å pusse opp/style bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå