Leonard Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Jeg var inne på autodb å så etter 318is. Så etter jeg hadde kikket litt, så merket jeg at mange av bilen gikk for pris 60-75.000. Er det bare meg, eller har de sunket veldig i pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 De har nok sunket en del i verdi ja, mange av de vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 e36 generelt har sunket bra i pris de siste 2 årene. Begynner bli gamle biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 e36 generelt har sunket bra i pris de siste 2 årene. Begynner bli gamle biler. Men fortsatt de fineste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 30, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2005 spørs om ikke sommeren kommer til å gå til å finne ny bil... Isbil Det hadde gjort seg med en ny bil nu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 e36 generelt har sunket bra i pris de siste 2 årene. Begynner bli gamle biler. Men fortsatt de fineste erru stein eller??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 30, 2005 Share Skrevet Mai 30, 2005 Selv E46 er godt og vel en 9 år gammel konstruksjon, men på den annen side er E90 en 2 år gammel konstruksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå