Gå til innhold

Festebrakett til høytaler


Anbefalte innlegg

Jeg har mener å ha lest inne på ett forum at d finnes festebrakett til 6x9 høytalere til sidekantene til hattehyllen i compacten min.

Orginalt står det noen 10cm høytalere men jeg har vært der med tommestokken og vil si at der er en mulighet til å få påplass noen 6x9ere.

Så jeg lurer på om noen vet om det finnes slike braketter? Eller må man lage selv? :wink:

Bilde:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=51&fg=60

Under del nummer 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste braketter jeg vet om til E36 er til sedan og coupe. Har aldri prøvd om disse går til Compacten. Er ytterst sjelden vi får inn Compacter.

Hva med å lage en ny hattehylle og montere 6x9ene der? Jeg lagde en ny hattehylle til Aguilera her på forumet i 12mm MDF og trakk den med sort filt. Blei greit det. Ikke sant Aguilera? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste braketter jeg vet om til E36 er til sedan og coupe. Har aldri prøvd om disse går til Compacten. Er ytterst sjelden vi får inn Compacter.

Hva med å lage en ny hattehylle og montere 6x9ene der? Jeg lagde en ny hattehylle til Aguilera her på forumet i 12mm MDF og trakk den med sort filt. Blei greit det. Ikke sant Aguilera? :D

har du link til disse til coupe'en da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...