Gå til innhold

Hva lærte jeg i går?


alexrh
 Share

Anbefalte innlegg

At jeg aldri noengang skal prøve å kødde med resetting av service intervaller på egenhånd igjen.

Dette er resultatet.

bilde0376yr.jpg

Leverte bilen på Autozentrum nå nettopp. Hva prisen på denne moroa blir aner jeg ikke.

Uansett så skulle jeg kortslutte pol 7 mot pol 19 i 4 sekunder for resetting. Det funka ikke og til min store forskrekkelse så skjedde det absolutt ingenting når jeg vred om nøkkelen for å starte bilen. Alt annet elektrisk fungerer fint, men når nøkkelen vris til posisjon 3 så skjer det nada og niks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. er vel fare for at hjernen har fått seg en smell. Hadde kanskje lønnet seg å ta ut hjernen og levere den til en elektronikkekspert. De fleste kan fikses.

Har ordnet alt på egenhånd selv, men har ikke giddet å resette, så både inspection og oil service lyser på min. Har tenkt på om jeg skulle finne frem en binders og fikse nå de siste dagene, men kanskje jeg skal tenke meg om to ganger før jeg gjør det. Fatters gjorde det på E36 320en min et par ganger. Fungerte fint der. Har ikke gjort det på femmeren enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sendte mail til Tronrud Bil Vestfold for en stund siden da mine lamper lyste, de skrev bare at jeg skulle svinge innom en dag når jeg hadde tid så skulle de resette dem for meg gratis, og det gjore de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sendte mail til Tronrud Bil Vestfold for en stund siden da mine lamper lyste, de skrev bare at jeg skulle svinge innom en dag når jeg hadde tid så skulle de resette dem for meg gratis, og det gjore de :)

Jøss. Er det altså noe de alltid gjør?

Veldig bra (og riktig) service i så fall. Det tar de jo 2 minutter, og skaper dessuten et bra kundeforhold. Har diskutert dette før, og man går utvilsomt heller tilbake til de man _vet_ er ålright istedenfor å prøve noen andre når man da faktisk trenger kostbar hjelp.

Kanskje jeg bare skal svinge innom der en dag. Kjøper jo en del deler hos Morris uansett (det er bare nybilavdelingen som er Tronrud, verksted og delelager er fortsatt Morris).

Hvor gikk du da forresten? Inn til kundeservicen i delelagerbygget?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sendte mail til Tronrud Bil Vestfold for en stund siden da mine lamper lyste, de skrev bare at jeg skulle svinge innom en dag når jeg hadde tid så skulle de resette dem for meg gratis, og det gjore de :)

Jøss. Er det altså noe de alltid gjør?

Veldig bra (og riktig) service i så fall. Det tar de jo 2 minutter, og skaper dessuten et bra kundeforhold. Har diskutert dette før, og man går utvilsomt heller tilbake til de man _vet_ er ålright istedenfor å prøve noen andre når man da faktisk trenger kostbar hjelp.

Kanskje jeg bare skal svinge innom der en dag. Kjøper jo en del deler hos Morris uansett (det er bare nybilavdelingen som er Tronrud, verksted og delelager er fortsatt Morris).

Hvor gikk du da forresten? Inn til kundeservicen i delelagerbygget?

Jeg vet ikke om dette er fast rutine da, men tror ikke de gjore noe untakk for meg, jeg sendte bare en mail til de den gangen det det het Morris og spurte hvor mye de tokk for dette, fikk da som sagt beskjed om bare å stikke innom så skulle de fikse dette gratis, jeg gikk da bare rett inn på verkstedet ved siden å forklarte det så fiksa de det på 2 minutter.

Som du sier så er det en bra service, kan si at delevekstedet dems er mye bedre (etter min mening) en de som jobber på nybil avdelingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...