alexrh Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 At jeg aldri noengang skal prøve å kødde med resetting av service intervaller på egenhånd igjen. Dette er resultatet. Leverte bilen på Autozentrum nå nettopp. Hva prisen på denne moroa blir aner jeg ikke. Uansett så skulle jeg kortslutte pol 7 mot pol 19 i 4 sekunder for resetting. Det funka ikke og til min store forskrekkelse så skjedde det absolutt ingenting når jeg vred om nøkkelen for å starte bilen. Alt annet elektrisk fungerer fint, men når nøkkelen vris til posisjon 3 så skjer det nada og niks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Kjipt.... hater når servicelampene lyser:x ... (Jeg tar self-service ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Hehe. Gøyalt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2005 Var det jeg gjorde. Skifta olje og filter og monterte tåkelys i klarglass i helgen. Skulle resette i går og da slapp jeg å kjøre min egen bil hjem fra jobb plutselig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Det er fare for at dette blir en heller kostbar "hjemmeservice". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Huff.. er vel fare for at hjernen har fått seg en smell. Hadde kanskje lønnet seg å ta ut hjernen og levere den til en elektronikkekspert. De fleste kan fikses. Har ordnet alt på egenhånd selv, men har ikke giddet å resette, så både inspection og oil service lyser på min. Har tenkt på om jeg skulle finne frem en binders og fikse nå de siste dagene, men kanskje jeg skal tenke meg om to ganger før jeg gjør det. Fatters gjorde det på E36 320en min et par ganger. Fungerte fint der. Har ikke gjort det på femmeren enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2005 Jeg har også gjort det selv før, men aldri igjen. Er mye lettere å svippe innom et verksted og gi noen en 50-lapp for 5 minutters bryderi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Det er jo generelt mye lettere å levere bilen på verksted.. det var bare prisen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Hvordan fiksr man det selv, lyser inspection å det som er på min også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Hvordan fiksr man det selv, lyser inspection å det som er på min også! Uten ansvar for evt. alvorlige feil. http://www.autopower.se/mekartips/mekar ... p?dokid=59 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 I Rogaland har BMWCCN verktøy for resetting av serviceindikator. Det er bare å ta kontakt dersom du er medlem og vil bruke det. Helt gratis..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Er det fortsatt Henning som har det? Tror jeg må låne det når jeg kommer hjem om 2 uker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 sendte mail til Tronrud Bil Vestfold for en stund siden da mine lamper lyste, de skrev bare at jeg skulle svinge innom en dag når jeg hadde tid så skulle de resette dem for meg gratis, og det gjore de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 sendte mail til Tronrud Bil Vestfold for en stund siden da mine lamper lyste, de skrev bare at jeg skulle svinge innom en dag når jeg hadde tid så skulle de resette dem for meg gratis, og det gjore de Jøss. Er det altså noe de alltid gjør? Veldig bra (og riktig) service i så fall. Det tar de jo 2 minutter, og skaper dessuten et bra kundeforhold. Har diskutert dette før, og man går utvilsomt heller tilbake til de man _vet_ er ålright istedenfor å prøve noen andre når man da faktisk trenger kostbar hjelp. Kanskje jeg bare skal svinge innom der en dag. Kjøper jo en del deler hos Morris uansett (det er bare nybilavdelingen som er Tronrud, verksted og delelager er fortsatt Morris). Hvor gikk du da forresten? Inn til kundeservicen i delelagerbygget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 sendte mail til Tronrud Bil Vestfold for en stund siden da mine lamper lyste, de skrev bare at jeg skulle svinge innom en dag når jeg hadde tid så skulle de resette dem for meg gratis, og det gjore de Jøss. Er det altså noe de alltid gjør? Veldig bra (og riktig) service i så fall. Det tar de jo 2 minutter, og skaper dessuten et bra kundeforhold. Har diskutert dette før, og man går utvilsomt heller tilbake til de man _vet_ er ålright istedenfor å prøve noen andre når man da faktisk trenger kostbar hjelp. Kanskje jeg bare skal svinge innom der en dag. Kjøper jo en del deler hos Morris uansett (det er bare nybilavdelingen som er Tronrud, verksted og delelager er fortsatt Morris). Hvor gikk du da forresten? Inn til kundeservicen i delelagerbygget? Jeg vet ikke om dette er fast rutine da, men tror ikke de gjore noe untakk for meg, jeg sendte bare en mail til de den gangen det det het Morris og spurte hvor mye de tokk for dette, fikk da som sagt beskjed om bare å stikke innom så skulle de fikse dette gratis, jeg gikk da bare rett inn på verkstedet ved siden å forklarte det så fiksa de det på 2 minutter. Som du sier så er det en bra service, kan si at delevekstedet dems er mye bedre (etter min mening) en de som jobber på nybil avdelingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå