Schnellfahren Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Huff.. er vel fare for at hjernen har fått seg en smell. Hadde kanskje lønnet seg å ta ut hjernen og levere den til en elektronikkekspert. De fleste kan fikses. Gjelder dette hvis det er andre ting som evt. er feil med hjernen også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Huff.. er vel fare for at hjernen har fått seg en smell. Hadde kanskje lønnet seg å ta ut hjernen og levere den til en elektronikkekspert. De fleste kan fikses. Gjelder dette hvis det er andre ting som evt. er feil med hjernen også? "Hjernen" er jo bare en elektronisk krets med et relativt lite minne...så hvis den ikke er kortsluttet og fysisk brent, burde det være mulig å gjenskape både data og software. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Huff.. er vel fare for at hjernen har fått seg en smell. Hadde kanskje lønnet seg å ta ut hjernen og levere den til en elektronikkekspert. De fleste kan fikses. Gjelder dette hvis det er andre ting som evt. er feil med hjernen også? Ja, ihvertfall etter hva jeg har hørt fra folk som driver med slikt. Men hvor mye kronasjer i feilsøking og fiksing som kreves vet jeg ikke. Svir man hele driten er det sikkert billigere med ny.. vet om en fyr som driver med slikt. Kjenner ham ikke, så arbeidet kan jeg ikke garantere for. Men kan finne mailadr eller nummer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2005 Jeg satser på at et kun er startsperra som har låst seg. Håper ihvertfall det for det rekodes sikkert lett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 De fleste større verksteder har nullstillingsverktøy, hopper man over ett måltid på gatekjøkken så har man råd til det.Det er veldig fort gjort å ta feil av pin 18 og 19 når man resetter selv, som regel starter bilen igjen etter nullstilling av hjernen,Av med batterikablene i 30 minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 ...det er ikkje kjekt når ting ikkje går etter planen. Håper det ikkje vert for dyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Er det fortsatt Henning som har det?Tror jeg må låne det når jeg kommer hjem om 2 uker.. Det stemmer. Det er som sagt bare å ta kontakt. Henning kan sikkert ta den med på jobb en dag, og da er du jo ikke så langt borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Det som lønner seg er å jorde på metall i motorommet så slipper man å korstslutte hjernen. Er visst ikke så dumt å lodde på en liten motstand på ledningsstumpen heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage-A Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 En kompis har en 2003 mod E46 320 Cab, som plutselig stoppet. Han hadde akkurat de samme symptonene som deg når han vred om tenningen. Gjett hva? Hjernen hans hadde brent opp.. Var ikke til å redde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2005 En kompis har en 2003 mod E46 320 Cab, som plutselig stoppet. Han hadde akkurat de samme symptonene som deg når han vred om tenningen. Gjett hva? Hjernen hans hadde brent opp.. Var ikke til å redde Virket alt elektrisk i posisjon 2 da? Stereo, klokker, etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2005 Siste nytt. De på verkstedet fikk startet bilen ved å overstyre starteren med en skrutrekker i motorrommet??? Men de vet ikke hva som gjør at tenninga ikke virker. Er vel et godt tegn at bilen startet ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Bra de fikk start, kan vel ikke være så veldig alvorlig da, men pengene renner fort nok ut på verkstedet likevel. Lykke til, føler med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2005 Nå har jeg endelig fått bilen tilbake. Eneste som er noe dritt er at de ikke klarte å nullstille service indikatoren. Jeg må ha brent av noe i uttaket. det får jeg fikse senere. Viktigste er at bilen virker igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 La meg være den første til å gratulere kjekt å få igjen bilen såpass fort, særlig da det er en cab og det bare er noen få mnd'er med sommer i dette landet, men virker ikke som sommern har tenkt å komme helt enda, ikke her jeg bor værtfall! på med varmeapparatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2005 Til info så kosta det 5000,- å leke hobbymekaniker. Veit ihvertfall hva jeg ikke skal prøve på neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå