Hhenrik Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 noen som har oppdaga at når man prater en stund i nokia telefoner så blir de forbanna varme å ubehagelige å holde inntil øret? blir jo helt stress...forbanna drittmobiler....nokia...finsk dritt fra en hjul produsent... noen som vet hva som må gjøres for å unngå dette? Utenom å kaste mobilen i havet eller noe. å ikke snakke mindre i mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_325_Cab Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 eller handsfree Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Hold den lenger unna øret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2005 det er snakk om nokia her, dårlig lyd, funker ikkeå holde den lenger vekk fra hodet rart egentlig, nokia har drevet med mobiler i et par år nåå de burde ha fiksa slike drittproblemer som lager ubehag for brukeren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Walkie-talkie? I-COM? To tomme blikkbokser med sytråd? Røyksignaler? Bongotrommer? Bud? Ellers syntes jeg handsfree var ett godt forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 he he røyksignaler er jo en hit da ellers syns jeg at alle mobiler blir varme når man snakker lenge i dem eg da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 ...nokia er då ikkje bedre.... Sony Ericsson med Handsfree....då får du det beste av alt! Det er ingen gjennom tidene som har greidd å lage gode produkt, når dei har fått alt for store markedsandeler.... her er nokre eksempel: Nokia......SE er bedre. Windows/Intel...Mac er bedre VW Bobble....BMW er bedre CocaCola...Pepsi er bedre lasta er lang og kan fortsette i det uendlige.... hehe..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Pepsi har aldri vært og kommer aldri til å bli bedre enn cola!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Jeg bruker brevdue Jeg har en gammel (Steinalder i hvertfall) Nokia et-eller-annet. Den funker helt fint. Den har en spesial funksjon som ingen mobil nå til dags har, kommuniskasjon og våpen kombiner. Var så vidt jeg ikke måtte ha bæretillatelse, var bare noen få kg unna. Flaks Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Synes nå jeg blir varm i øret uansett hva slags mobil det er.. Er bare å bruke handsfree eller hustelefon om du skal snakke lenge. Følger vel med handsfree gratis til alle Nokiaer for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Jeg har en SE og den blir varm om jeg snakker lenge nok den og, så jeg tror ikke Nokia skal få all skylden her... Men SE er likevel bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 31, 2005 Share Skrevet Mai 31, 2005 Jeg har en Samsung SGH-E700 og den blir faktisk ikke varm ved øret...kanskje fordi den er todelt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 har intercooler på min, blir ikke varm den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Juni 1, 2005 Share Skrevet Juni 1, 2005 Og jeg har aircondition på min..... Neida, men de telefonene jeg har hatt som IKKE har blitt varme, er de som er laget av plastikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Juni 1, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2005 Og jeg har aircondition på min.....Neida, men de telefonene jeg har hatt som IKKE har blitt varme, er de som er laget av plastikk hvilke mobiler er ikke laga av plast?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå