Sperre Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Heihei, tok system sjekk med ad-aware isted da sa det programmet at winwowsUpdates er et critical object ? hva betyr dette ? Gjør det noe skade når dette er en software fil for windows/microsoft? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snorre Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 winwowsUpdates Det kan du helt sikkert slette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Uansett om det stod winwows eller windows så tipper jeg du bare kan la Ad-Aware slette. Ad-Aware har aldri tatt noe som har fucka systemet som jeg har sett. Har brukt det på en del maskiner rundt forbi, og kjører så godt som alltid "select all" og remove/quarantine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2005 okei.... btw mente winDows hehe, skjønte sikkert det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Windowsupdate.??? Det må jo være en fil. Hvor befant den seg, og hvor stor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2005 står HKEY_LOCAL_MACHINE_:software\microsoft\windows\currentversion\uninnstall+++ står ikke hvor stor den er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Slett iveg. Denne kommer hver gang når du oppdaterer Windows. Kun en key som blir lagt dit midlertidig etter installasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2005 Okei da vet jeg det, men et annet spm, på oppgavebehandlingen så er det en prosess som heter svchost ? hva er dette tar så jævli mye av cpu'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 Okei da vet jeg det, men et annet spm, på oppgavebehandlingen så er det en prosess som heter svchost ? hva er dette tar så jævli mye av cpu'en http://support.microsoft.com/?kbid=314056 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juni 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2005 takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 faen nå er jeg dritlei disse spyware spammer og alt det reklame tullet, fikk masse problemer med det igår, og idag strømmer det inn system mld,. your internet service provider are watching you, osv osv, har allerede brukt 100talls spyware prog og programmene finner ikke mer spyware i pcen lenger. hva skal jeg gjøre, skrivebordet på pcen er også blitt borte, og det er en internettside på skrivebordet som jeg ikke får lukket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå