bimmerdude Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 http://www.e36coupe.co.uk/forum/viewtopic.php?t=38192 Dremoment: 1360 Nm ved 4800 o/min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 SYKT!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 wow, den parkerer sikkert bilen til vs motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 2, 2005 Share Skrevet Juni 2, 2005 parkerer?? har faen meg blåst så til de grader ifra! fy faen sier jeg bare..under 15.000 euro å greier..helvete hvis vi hadde vært medlem av eu så hadde vi også kunne tatt inn biler fra andre eu-land uten og betale avgift på de...men nei da..bo i SURE Norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 hadde klart meg fint med denne å jeg da men http://www.da-motorsport.com/projeler/turbo_en.htm samma fyren som bygger denne å.. leveres med 40.000km garanti også på alle kit`ene! Værsting! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 hva er det dere skal rekke ? siden det må gå så fort haha, bare kødda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Juni 3, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2005 hadde klart meg fint med denne å jeg da men http://www.da-motorsport.com/projeler/turbo_en.htm samma fyren som bygger denne å.. leveres med 40.000km garanti også på alle kit`ene! Værsting! Interessant... Han har montert turboen på andre siden av motoren enn det som er vanlig. Må gi mye turbolagg med turboen så langt unna eksosutblåset på motoren. Men er mye turbolagg med så stor turbo uansett. Er jo ikke plass til så stor turbo på riktig side av motoren. En løsning er å rette opp motoren slik VS gjør men det er endel jobb tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 1200hk på 2.6 bar ja. VS bremsa 1033 på 1.6 eller 1.7.. Men kittet inkluderer jo ingenting til drivverket. Må nok regne med en god del titalls tusen i girkasse m.m. Husk at VS sin M5-kasse røk så fort han fikk grep (R-dekk). Og PS, VS jobber med bedre tall i år... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Bimmerdude: tenkte på det samme anngående turbolagg, men for å få masse hk så må de vell ha alt effekten på toppen. Men hvorfor ikke bygge med 2 litt mindre turboer en 1 stor? tror det kunne vært bedre gitt. VS motor bremsa vell 1036 hk (tror jeg) med 1.7 i ladetrykk, dvs at vs motor kan gå opp et helt bar i ladetrykk før dere kan sammenligne disse bilene. Tror nok ikke VS er så langt unna 1200 hk da. Men så har vell motoren til vs mer hk uten turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 parkerer??har faen meg blåst så til de grader ifra! fy faen sier jeg bare..under 15.000 euro å greier..helvete hvis vi hadde vært medlem av eu så hadde vi også kunne tatt inn biler fra andre eu-land uten og betale avgift på de...men nei da..bo i SURE Norge! Det er vel ingenting som tilsier at det ville bli avgiftfritt og importere bil fra andre eu-land selv om "VI" var medlem av eu!? Tror nok du har missforstått dette litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Bimmerdude: tenkte på det samme anngående turbolagg, men for å få masse hk så må de vell ha alt effekten på toppen. Men hvorfor ikke bygge med 2 litt mindre turboer en 1 stor? tror det kunne vært bedre gitt. VS motor bremsa vell 1036 hk (tror jeg) med 1.7 i ladetrykk, dvs at vs motor kan gå opp et helt bar i ladetrykk før dere kan sammenligne disse bilene. Tror nok ikke VS er så langt unna 1200 hk da. Men så har vell motoren til vs mer hk uten turbo. 1200 HK er slappe greier...BMW klarte da 1500 HK med en ganske "alminnelig" M10 motor...og den motoren var jo god nok for F1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 ......jaja det er litt avgifter og på 1200 hk...hehe sparkar nok frå ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espenlis Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 1200hk på 2.6 bar ja. VS bremsa 1033 på 1.6 eller 1.7.. Men kittet inkluderer jo ingenting til drivverket. Må nok regne med en god del titalls tusen i girkasse m.m. Husk at VS sin M5-kasse røk så fort han fikk grep (R-dekk). Og PS, VS jobber med bedre tall i år... Det var ikke kassa som røk. Det var en liten bolt som hadde vridd seg tvers av. Som går inn på gearkassa. Såg bolten. lol artigste jeg har sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 3, 2005 Share Skrevet Juni 3, 2005 Det var ikke kassa som røk. Det var en liten bolt som hadde vridd seg tvers av. Som går inn på gearkassa. Såg bolten. lol artigste jeg har sett. Det var inngående aksling... ikke noen bolt. Han kjører forresten fortsatt med original M5-diff. Sinnsykt imponerende at den holder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå