Gå til innhold

Satte felger ved siden av bilen


DotTk
 Share

Anbefalte innlegg

Det ser jo ut som nye svarte stålfelger, men er vel alu felger som er lakket svart :?:

Men uansett er ikke dette min stil nei :wink:

Disse er oringal svart.... Vanskelig å se hvordan svarte felger er i virkeligheten på bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen treige folk! Hvis de ikke er sølvfarget så er det automatisk jalla...? :lol:

Dette hadde vært dritkult på bilen din, og ville gitt flotte kontraster..! Go for it !!! Dessuten ser det ut til at det kan bli "noe som ingen andre har" ;)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen treige folk! Hvis de ikke er sølvfarget så er det automatisk jalla...? :lol:

Dette hadde vært dritkult på bilen din, og ville gitt flotte kontraster..! Go for it !!! Dessuten ser det ut til at det kan bli "noe som ingen andre har" ;)...

Er vel ikke annet å forvente en en sånn uttalelse fra en som har Honda Civic som den store drømmen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte felger kan være kult det, men "riktige" hvite felger til hvit bil ser bedre ut. Så en hvit E30 m3 med hvite felger et eller annet sted. (på autodb en tid tilbake tror jeg) og det så dritbra ut.

Mørke alufelger ala volvo 850R felgene er jo også fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":1vvjf063]Svarte felger kan være kult det, men "riktige" hvite felger til hvit bil ser bedre ut. Så en hvit E30 m3 med hvite felger et eller annet sted. (på autodb en tid tilbake tror jeg) og det så dritbra ut.

Mørke alufelger ala volvo 850R felgene er jo også fett.

http://www.sharif.no/bin/Imager.dll?Image=C:\www\expublisher\archive\11\DS3.jpg&Width=300&Height=300&Compression=80

Disse sorte felgene er ganske rå syntes jeg, de han har der ser ut som stålfelger. men det er bare min mening (ser ut som flere kanskje deler den men) :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen treige folk! Hvis de ikke er sølvfarget så er det automatisk jalla...? :lol:

Dette hadde vært dritkult på bilen din, og ville gitt flotte kontraster..! Go for it !!! Dessuten ser det ut til at det kan bli "noe som ingen andre har" ;)...

Er vel ikke annet å forvente en en sånn uttalelse fra en som har Honda Civic som den store drømmen..

Kalles det drømmen eller kanskje, realitet ??? :wink:

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=64971

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen treige folk! Hvis de ikke er sølvfarget så er det automatisk jalla...? :lol:

Dette hadde vært dritkult på bilen din, og ville gitt flotte kontraster..! Go for it !!! Dessuten ser det ut til at det kan bli "noe som ingen andre har" ;)...

Er vel ikke annet å forvente en en sånn uttalelse fra en som har Honda Civic som den store drømmen..

Kalles det drømmen eller kanskje, realitet ??? :wink:

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=64971

hehe :) godt du ikke blei sur da ;) regna med å få noe dritt tilbake jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...