GSS Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Artig at den ble rød, ser sprekt ut! Og ikke svart eller grå som det finnes nok av. STOR pluss i margen for at det er en m10 i denne. Det er ikke like imponerende lenger å komme med en e30 med s50/52 motor lenger med eller uten turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2007 takk for fine ord. Gleder neg som en unge til å få den ferdig Resten av delene ble lakkert idag liten "snygg" detalj: Kjøpte nye håndtak, fikk fresa "TURBO" i de, og så lakkert de i bilens farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 dritrått! når er du hjemme fra ferien da? blir sikkert å gå fort for seg når du kommer hjem å er skikkeli gira:P=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 25, 2007 Share Skrevet Juli 25, 2007 Dette blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet August 2, 2007 Forfatter Share Skrevet August 2, 2007 kom hjem fra Hellas idag kl halv ni, hehe.. og dro rett i verkstedet for å montere. så her er et par bilder: beklager dårlig kvalitet på bildene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 2, 2007 Share Skrevet August 2, 2007 Ser meget bra ut. Har du breddet bilen i glassfiber eller stål? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Ah! Døds tøft Lenge er det til du er ferdig med bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet August 4, 2007 Forfatter Share Skrevet August 4, 2007 bilen er breddet i glassfiber karrosseriet er snart ferdig, men alt annet mangler da, bremserør, bensintilførsel, dash, instrumenter osv.. men håper å få gjort endel idag flere bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 5, 2007 Share Skrevet August 5, 2007 Hvor kjøpte du glassfiberkitet? Hvordan gjorde du det med bakskjermene? Mye arbeid å få det til å se bra ut? Vurderer å gjøre dette selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bbmw Skrevet August 8, 2007 Share Skrevet August 8, 2007 Eg veit ikkje akkurat kva kit jarle har, men https://www.koed.dk/ selger m3 glassfiberkit Sættet består af : 2 forskærme 2 sideskørter 2 bagskærme 1 frontspoiler 1 hækskørt 2 skaller til c stolpe 1 skal til bagklap 1 hækspoiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet August 8, 2007 Forfatter Share Skrevet August 8, 2007 Hvor kjøpte du glassfiberkitet? Hvordan gjorde du det med bakskjermene? Mye arbeid å få det til å se bra ut? Vurderer å gjøre dette selv.. Kitet var noe Helge hadde liggende, så jeg kjøpte det av han. Bakskjermene ja, hehe. endel jobb, jeg limte glassfiberskjermen utenpå bakskjermen med PowerBond karrosserilim. så slipa jeg ned overgangen, støpte med glassfiber og polyester over for å jevne overgangen og hindre sprekkdannelse. så begynte sparklejobben, noe som var MYE jobb. men det ble bra til slutt splittet så stålskjermen under, banket den ut til glassfiberskjermen og støpte en overgang med glassbiber og polyester Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet August 16, 2007 Forfatter Share Skrevet August 16, 2007 Da er svinghjulet ferdig maskinert Her er et par bilder av et standard m10 svinghjul; Her er svinghjulet jeg skal bruke, M5 3,6 som er dreid ned som mye det går, dette er atskillig lettere enn et standard m10 svinghjul. dette blir brukt med m5 lamell og Sachs 765 trykkplate. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet August 16, 2007 Forfatter Share Skrevet August 16, 2007 Tial Wastegate: Tial dump: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet August 16, 2007 Share Skrevet August 16, 2007 meget pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 Nice veldig pent prosjekt, har funnet ut at jeg også skal gå for noe slik på min 316... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå