GSS Skrevet Juni 6, 2005 Skrevet Juni 6, 2005 Hva med gul? Æsj! Det var absolutt ikke kledelig! I tillegg en lykt på hver side og den mest forferdelige øyelokk-saken som er å få tak i. Tviler på at det blir gul, syns nok ikke den fargen kler e30 noe særlig, utenom "inca-gelb" eller hva den heter Ingen som har et bilde av en tofarget? sort med rød dekor eller no sånt? tror det kunne være litt stilig! hehe.. Tenk litt på farge. Velg en farge du synes er kul/fin om 6mnd også. Mange farger er "kule" akkurat i valgøyeblikket, også går det noen måneder så angrer man.
BMWE34 Skrevet Juni 6, 2005 Skrevet Juni 6, 2005 Har selv erfart at det kan være greit med en litt anonym farge. Hadde en gang en knallgul E21 med frieksos. Ble anmeldt hele tiden for svinkjøring, selv om kompisene mine kjørte my hardere med sine anonyme biler.
Jarle Skoftedalen Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Skrevet Juni 7, 2005 hehe.. er litt sugen på den rødfargen jeg hadde og, den er det rødeste jeg har sett! fargen heter faktisk signalrød og var veldig fornøyd med den forrige bilen, noen meninger om det? Rød er jo en farge som kler e30, det er min personlige mening hvertfall! Men er ikke ute etter en kopi av den gamle!
Jarle Skoftedalen Skrevet Juni 7, 2005 Forfatter Skrevet Juni 7, 2005 her er et bilde bilde tatt nylig av bilen som var månedens bil i april, hehe... Og gjett om jeg blei glad da jeg oppdaga at taket i 323`n var akkurat lavt nok til at buret passa! hehe..
BMWE34 Skrevet Juni 7, 2005 Skrevet Juni 7, 2005 hehe.. er litt sugen på den rødfargen jeg hadde og, den er det rødeste jeg har sett! fargen heter faktisk signalrød og var veldig fornøyd med den forrige bilen, noen meninger om det? Rød er jo en farge som kler e30, det er min personlige mening hvertfall! Men er ikke ute etter en kopi av den gamle! Rød og svart.
mordy Skrevet Juni 8, 2005 Skrevet Juni 8, 2005 Masse godt arbeid i den bilen der ja, skal du sveise og lakkere selv? huske å ta mange bilder, det er gode minner til de eldre dager
Jarle Skoftedalen Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Skrevet Juni 8, 2005 ja, skal ta masse bilder, angrer som faen på at jeg ikke gjorde det med den forrige! Lakkerer selv kun inni bilen og i motorrom, resten setter jeg vekk! Sveisinga og karroseriarbeid gjør vi selv i verkstedet! så har planer om å få sveisa all rust i løpet av ei uke, og pusse ned det som er igjen og få lakkert bilen inni neste helg! Så er det avsted til utvendig lakkering så fort jeg får tak i fangere og div.. Tipper jeg bruker ei uke på monteringa av ruter, motor og lykter m.m jobber jo på dagen og har kun tid til bilen på ettermiddager og i helgene! Gleder meg som en unge til å bli ferdig med den!
Jarle Skoftedalen Skrevet Juni 13, 2005 Forfatter Skrevet Juni 13, 2005 Nå er rustsveising igang for fullt og jeg har handla sperre! hehe.. gleder meg som en unge til å få den på veien!! HVis noen har no snacks til e30 til salgs så si ifra! Trenger lovlige sota baklykter og mørke lykter foran...
Hhenrik Skrevet Juli 9, 2005 Skrevet Juli 9, 2005 Hva med m3 blå på bilen med noe svart dekor? elsker den blåfargen. Svart metallic er jo alltid en vinner også... Liker ikke røde bmwer....vertfall ikke e30 å e36...de blir liksom, litt for røde..
Jarle Skoftedalen Skrevet Juli 11, 2005 Forfatter Skrevet Juli 11, 2005 hehe.. ting tar faenmeg tid azz!!! Ikke ferdig med sveisinga enda! ferdig med å sveise inni, og motorrom og innvendig er lakkert! har handlet bakfanger og sideskjørt, men mangler frontfanger hehe.. visste at sveising tok tid, men ikke så jævli! har satt tidsfrist til september nå, men er litt usikker! må nok låne litt penger til datasprut osv.. Bilder kommer
Øyvind 325 Skrevet Juli 15, 2005 Skrevet Juli 15, 2005 er dgamle bilen til Håkon baardseng du holder på med eller?
Jarle Skoftedalen Skrevet Juli 20, 2005 Forfatter Skrevet Juli 20, 2005 jepp, halve skien har jo hatt den bilen, hehe...
Jarle Skoftedalen Skrevet Juli 20, 2005 Forfatter Skrevet Juli 20, 2005 Nå begynner faktisk bilen å ta litt form, hehe.. all rust er sveisa, bilen er lakkert innvendig og i motorrom, jeg lakkerte den utenpå igår, uten dører og noenting på da, og det blei faltisk meget bra, framskjermer m.m lakkerte jeg idag, og i morra lakkerer jeg panser og dører. Legger ut noen bilder: Her er et bilde av taket, bare for å vise at det blei blankt Nå blir det hvertfall syrefast grenrør Og for dere som syns sideskjørta og bakfanger`n på den røde e30 var for små Og til slutt: 20mm spacere med TUV, regner med dette ser tøft ut når jeg monterer disse og 9x16 hjula
John H Skrevet Juli 20, 2005 Skrevet Juli 20, 2005 Det ble svart ja, såg stiligt ut det..såg jævli blank ut vertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå