J Naustdal Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 blir 18 i oktober. da e lenge til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Neste onsdag Sweet, 15. Juni. Da har du bare 10 dager etter meg Juni er en fin månede å ha bursdag i, midt mellom julen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2005 hmm... Må si d var mange kjekke bmw-eiere her! Får forte meg å takke for dette da, siden ingen andre har gjort det enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Neste onsdag Sweet, 15. Juni. Da har du bare 10 dager etter meg Juni er en fin månede å ha bursdag i, midt mellom julen Jupp, it's gooood Men det er litt kjipt også, ifjor hadde jeg lesedag til muntlig eksamen på bursdagen min.... Kult å bli 18 år og sitte å lese samfunnslære hele dagen... Blir ferdig med eksamen før bursdagen min i år heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Juni 8, 2005 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2005 Neste onsdag Sweet, 15. Juni. Da har du bare 10 dager etter meg Juni er en fin månede å ha bursdag i, midt mellom julen Jupp, it's gooood Men det er litt kjipt også, ifjor hadde jeg lesedag til muntlig eksamen på bursdagen min.... Kult å bli 18 år og sitte å lese samfunnslære hele dagen... Blir ferdig med eksamen før bursdagen min i år heldigvis Greit å vite at du kan gå ut å drekke deg blind lovlig når du er ferdig da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Neste onsdag Sweet, 15. Juni. Da har du bare 10 dager etter meg Juni er en fin månede å ha bursdag i, midt mellom julen Jupp, it's gooood Men det er litt kjipt også, ifjor hadde jeg lesedag til muntlig eksamen på bursdagen min.... Kult å bli 18 år og sitte å lese samfunnslære hele dagen... Blir ferdig med eksamen før bursdagen min i år heldigvis Greit å vite at du kan gå ut å drekke deg blind lovlig når du er ferdig da Sant det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Da var kanskje bildet på plass også.. Hvis det funker http://storage.msn.com/s1pZ8pl_R1n1zFIQ68-cKrO9SARgL1CppQ04nxMe7AwTVEAg0QHmkMkFQ-Qj9rjB2zTVW_kvny7WxODLxUNUFnMKw/00.jpg?MdToken=5260649916817770 Evig lang link da! Men, men... Ikke verdens mest seriøse bilde heller, men det var det jeg hadde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlarelle Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Da var kanskje bildet på plass også.. Hvis det funkerhttp://storage.msn.com/s1pZ8pl_R1n1zFIQ68-cKrO9SARgL1CppQ04nxMe7AwTVEAg0QHmkMkFQ-Qj9rjB2zTVW_kvny7WxODLxUNUFnMKw/00.jpg?MdToken=5260649916817770 Evig lang link da! Men, men... Ikke verdens mest seriøse bilde heller, men det var det jeg hadde.. Kjekt at vi er flere "hestejenter" her inne, som i tillegg har sans for BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Da var kanskje bildet på plass også.. Hvis det funkerhttp://storage.msn.com/s1pZ8pl_R1n1zFIQ68-cKrO9SARgL1CppQ04nxMe7AwTVEAg0QHmkMkFQ-Qj9rjB2zTVW_kvny7WxODLxUNUFnMKw/00.jpg?MdToken=5260649916817770 Evig lang link da! Men, men... Ikke verdens mest seriøse bilde heller, men det var det jeg hadde.. Din signatur er cool, men du burde endre den til: "Du veit at du er fra bøgda når du veit at en sju-retters middag består av en hamburger og en six-pack". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas_ Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Jeg er vel en av de yngste her...? Er 15 år.. Fyller 16, 23. juni. Gleder meg til å øvelseskjøre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 78mod 29April. Bilde har jeg dessverre ikke. Hadde jeg hatt det hadde jeg helt sikkert ikke klart å få det vist her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Da var kanskje bildet på plass også.. Hvis det funkerhttp://storage.msn.com/s1pZ8pl_R1n1zFIQ68-cKrO9SARgL1CppQ04nxMe7AwTVEAg0QHmkMkFQ-Qj9rjB2zTVW_kvny7WxODLxUNUFnMKw/00.jpg?MdToken=5260649916817770 Evig lang link da! Men, men... Ikke verdens mest seriøse bilde heller, men det var det jeg hadde.. Kjekt at vi er flere "hestejenter" her inne, som i tillegg har sans for BMW! Driver du med hest? Hvilken gren og hva slags hest i så fall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Kontaktforum dette 73 modell her. Bilde får dere ikke Vil ikke skremme bort de søte jentene her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Hehe, bmwE9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Señorita86 Skrevet Juni 8, 2005 Share Skrevet Juni 8, 2005 Kontaktforum dette 73 modell her. Bilde får dere ikke Vil ikke skremme bort de søte jentene her Får ikke skremt oss bort så lenge bilene fortsatt er her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå