Nautiluz Skrevet Oktober 6, 2005 Skrevet Oktober 6, 2005 Tror det blir på tide med ny prosjekt tråd for deg her men anlegg. Kommer vist inn litt av det og har jeg forstått..
Sleeper Skrevet Oktober 6, 2005 Skrevet Oktober 6, 2005 har du bilde av E28 M5 TRX felgene ? Er de 15" el 16" ?
MacSi Skrevet Oktober 6, 2005 Skrevet Oktober 6, 2005 Feeet bil! Men du har ikke flere bilder med panseret på da?
BimmerKing Skrevet Oktober 6, 2005 Skrevet Oktober 6, 2005 har du bilde av E28 M5 TRX felgene ?Er de 15" el 16" ? TRX-hjul er ikke basert på tommer, men på millimeter, noe som gjør dekkene ufattelig dyre.... Disse hjulene er nok 450mm høye....
Runar-CSi Skrevet Oktober 6, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2005 har du bilde av E28 M5 TRX felgene ?Er de 15" el 16" ? TRX-hjul er ikke basert på tommer, men på millimeter, noe som gjør dekkene ufattelig dyre.... Disse hjulene er nok 450mm høye.... Og er vel noe imellom 16" og 17".... fine og ganske strøkne hjul... men vanskelig å få dekk... Har ikke bilder av bilen med panseret på enda nei for jeg har ikke satt det på igjen enda...
///MoePower Skrevet Oktober 8, 2005 Skrevet Oktober 8, 2005 STÅ PÅ, det er slik en bmw skal se ut og bli behandlet som!! Skal du sette i gang med ett nytt spennende prosjekt når dette er ferdig eller?? Håper på det i allefall, for det er meget intressant å se på prosjektet ditt mens du holder på! Og bare sånn at det er sagt: denne bilen kommer "aldri" til og bli ferdig, har allerede flere planer klar til neste gang det er nok cash til overs...... Skjønner godt hva du mener.. har en god del planer når det gjelder min bmw også! Har planer om å oppgradere den til turbo og intercooler og masse mere trimming, så det skal bli mere og mere trimming for hvert år som går , har en plan å oppnå ca. 800hk, men 600hk er greit nok det også, får se hva pengene rekker til! skal muligens sette i en 745i motor istedet for 728i motoren min, den er litt enklere å presse opp i over 600hk i og med at det er en større motor i utgangspunktet men det vil komme til å ta MAAAANGE år før jeg kommer så langt! for øyeblikket driver jeg enda med rustsveising og sparkling, så den vil ikke bli lakkert før til sommern.. Eneste er jo at jeg selvfølgelig skal restaurere en annen bmw å ha litt "lettere" styling på så jeg kan bruke som vinterbil å dermed slippe å bruke 7-serien min som brøytebil når den er ferdig montert og lakkert Men for å ha det sagt vil jeg ikke ha tilbakemelding på det jeg nå skrev annet enn det evt. Csiturbo ønsker å si.. (vil ikke ha ødelagge tråden til csiturbo)
///MoePower Skrevet Oktober 10, 2005 Skrevet Oktober 10, 2005 Lenge siden du har skrevt i denne tråden csiturbo!! Har du gjort noe mere siden sist, eller har du ikke hatt tid til prosjektet ditt for tiden? Nyskjerrig jeg skjønner du.....
Runar-CSi Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2005 Det går jo litt frammover, men aller mest venting akkurat nå. Tenkte jeg skulle prøve å få shina bilen litt idag, innvendig og utvendig... siden det er så fint vær... kult... jubileum her, innlegg nr 1000....
Runar-CSi Skrevet Oktober 10, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2005 har du bilde av E28 M5 TRX felgene ?Er de 15" el 16" ? Sånn ser de felgene jeg har ut.....Dekk dim er: 245/45-zr415 og de er omtrent samme størrelse som en 17" felg... Lyst å kjøpe de kansje?
Runar-CSi Skrevet Oktober 15, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2005 Da er pakken fra danmark endelig kommet, så da skal jeg montere nye pluggledninger og lambdasonde iløpet av helga... Det kom også en ny vibrasjonsdemper til deg Henrik...
Nautiluz Skrevet Oktober 27, 2005 Skrevet Oktober 27, 2005 Da er pakken fra danmark endelig kommet, så da skal jeg montere nye pluggledninger og lambdasonde iløpet av helga...Det kom også en ny vibrasjonsdemper til deg Henrik... Gått i vintermodus nå?
pIMp Skrevet Oktober 27, 2005 Skrevet Oktober 27, 2005 Jeg hadde coilen på nesten samme sted som det du har(satt litt lavere), men jeg fikk problemer med at coilen ble for varm. Bare et lit tips.
Runar-CSi Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2005 Jeg hadde coilen på nesten samme sted som det du har(satt litt lavere), men jeg fikk problemer med at coilen ble for varm. Bare et lit tips. Takk for tipset, jeg kommer nok til å lage noen beskyttelses plater rundt coilen og på manifoldene...
Runar-CSi Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2005 Gått i vintermodus nå? Nja...... var oppe i går og gjorde "ferdig" bilen.... så nå er den faktisk klar for kjøretur...
Ettertenning Skrevet Oktober 29, 2005 Skrevet Oktober 29, 2005 ok fungerer alt slik du hadde forventet da? altid kjekt med ting som er i prdren eller fefrdi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå