Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 558
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Her ser det ut som du skal ut med like mye effekt som s38'en. Hvorfor godkjenner tilsynet dette, og ikke s38?

Skrevet

Hehe, lure knep ja :lol:

Blir vel akkurat som med meg som skal ta ut en del ekstra hk, men som med fordel av orginal turbo bare kan stille ned til orginale hk når den skal gjennom kontroller! :P

Men hvor kjøper du sprutet fra?

Koster kroner?

(hvis du vil ut med det da, ingen tvang nei)

Skrevet

Trist som F å måtte erstatte S38 med M30, men det kommer jo ikke til å gå dårligere akkurat :)

Biltilsynet skulle seriøst ha vært mere imøtekommende enn de er..

Skrevet

De er vel kjøpt hos V.S Motor.

Noen bilder av travers

travers.jpg

travers1.jpg

travers2.jpg

travers3.jpg

travers4.jpg

Det er iallefall forskjell på de..

Den nye traversen er nå montert, sammen med diffen og stab-staget. Regner med å montere bærearmene idag og da mangler kun demperne og fjørene for at det skal være komplett igjen bak iallefall..

Skrevet

Uff uff.... da er S38`n tatt ut igjen.... Men men... får begynne å montere sammen ny motor over påske, alle delene ligger jo her... 8)

Skrevet

rått prosjekt...som aldri tar slutt. gamle biler har også rett på god behandling....og det får denne bimmeren din plenti av....

:bmw:

synes dette var gøy å følge med på, hadde ikke trodd det om gamle bimmere, men tøff bil altså......nedtur fra å gå fra M-motor til liten motor med pustehjelp....ikke bra!!!!! :uh:

hadde ikke jeg fått det igjennom biltilsynet, hadde jeg bare gitt F`en å bare kjørt med den som han var.

:police:

biltilsynet er jo en fucka folkerase.......dessverre

:evillol:

Du får ha lykke til videre.....for dette blir tøft :sly:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...