Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har også fått montert inn frontsettet, det ble jeg meeeget fornøyd med og så har jeg "skrumusikk" frammover nå så nå blir det litt koseligere å skru..... :P

frontsett.jpg

frontsett4.jpg

Ble meget dåli dette bildet men.....

frontsett1.jpg

Fikk også prøvd og montert den hydrauliske bremsekraftforsterkern fra e28... den kom noe lang fram men der har jeg nok en løsning på gang... :P

hydraulisk.jpg

• Svar 558
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
I går prøvde jeg med e30 kraftforsterker og det gikk bra med tanke på innsugsbelgen men ikke med plenumet, har nå vært og hentet komplett servobrems fra en orginal M535i som jeg skal prøve å få montert, det blir litt knoting med div nye slanger og sånnt som skal på plass med det som er det største problemet nå er at den kommer i konflikt med innsugs belgen igjen. :twisted: Men det er iallefall GOD plass til plenumet nå! :P

Tror nok dette blir en bedre løsning ja.... :wink:

Skrevet

skal gjøre ferdig servo brems/styrings systemet idag...:P er ikke så utroli mye igjen da... mangler noen deler bare... kommer en liten oppdatering ikveld... :P

Skrevet
Takk takk du! skal ta meg en tur til øra når den bli ferdig... :P

Da mååå du si fra så jeg får se på glise'!! :D

Så må du bare ringe vis du ska ha sjåfør en gang!hehe! :twisted:

Skrevet

Da har jeg endelig fått plasert bremsekraft forsterken på rett plass sånn at jeg har akkurat den plassen jeg trenger for å få på slangen til lmm++

Men det skal sies at det var endel arbei å få til dette, måtte flytte innfestninga til bremsekraft forsterkeren 4 cm nermere torpedo veggen så jeg måtte demontere hele rattstammen og hele pedalsettet for å få gjort d.... :evil:

bmw635.jpg

Men nå er det gjor og det trur jeg var siste del av tilpassingenge for denne gang så nå er det kun montering som gjenstår før bilen blir klar for veien... :):)

Har også begynt på shining av plenumet som sikkert blir ferdig imorra og da skal jeg selfølgelig montere det og sette meg ned og vente på noen silicon slanger jeg har bestilt... :roll:

Skrevet
meget tøft, lenge leve old-school bmw`an.. ka ti blir det turbo konvertert ijenn da :?::D

Det blir når jeg har tatt meg råa til å kjøpe turbo manifold og datasprut....

Skrevet

da er fronten montert på bilen igjen sammen med en ny vifte som står foran radiatoren, skal også ha en i bakkant.

Har også montert grenrøra og de passet heldigvis uten noen modifisering... :lol:

Det bakerste grenrøret må selfølgelig tas av igjen pga at jeg enda venter på en del som skal monteres mellom grenrøret og motoren.... :?

Må bare tilføye at jeg er dritt lei venting nå..... :evil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...