Runar-CSi Skrevet August 20, 2009 Forfatter Skrevet August 20, 2009 Har kun mappa litt etter vei så vet ikke hk, men blir bra nok... får vel svinge innom bjørnstad en gang og telle opp..
JonEldaR Skrevet August 20, 2009 Skrevet August 20, 2009 gler me t å se bilen i aksjon hefti prosjekt du hellpå me gitt!
Runar-CSi Skrevet August 20, 2009 Forfatter Skrevet August 20, 2009 nyeste bildene jeg har, ikke noe å se, bilen ser ikke ut for tiden!
S.Hafsmo Skrevet August 21, 2009 Skrevet August 21, 2009 hmm... der har du jo noe å legge øya på. kanskje man skulle prøvd å få tak i en slik.
E28 TURBO Skrevet August 21, 2009 Skrevet August 21, 2009 Gutten har vett i hodet, det vises på bilen han d
Runar-CSi Skrevet September 7, 2009 Forfatter Skrevet September 7, 2009 Fungerer greit på 1.3 nå. Skal bytte girkasse og bensinpumpe nå så blir det mere mapping og kansje litt kjøring! Endelig!
henrikw Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 Hei jeg holder på med noe av det samme prosjekte og lurte på hvordan bremser du skal bruke? har du noe papirer og planer om og få dette godkjent?
Just-turbodiesel Skrevet September 9, 2009 Skrevet September 9, 2009 du må være den heldigste personen!
rogerhansen31 Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 heisann ... jeg holder på å restaurerer en 85mod 635csi lurer på om du veit av noen plass hvor jeg kan få kjøpt div deler til denne forskjermer støtfangere frem og bak kromlister som går fra forskjermen over taket å ned til bakvinduet orginale gummispoiler på bakluka er litt ny i gamet hær så alle svar motas med stor takknemelig het
///MoePower Skrevet November 1, 2009 Skrevet November 1, 2009 De delene får du tak i hos www.koed.no men det koster deretter også. For å finne delene i koed sitt system kan du gå inn hit >klikk< for å finne fram delenummrene, så kopierer du bare delenumrene, fjerner mellomrommene og limer de inn i søkeruten i handlekurven til koed, da skal de komme opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå